25 Nisan 2009 Cumartesi

Toparlamak vaktidir

Çok uzun zamandır bloga hiç girdi göndermedim. Aslında bunun sebebi Sony Ericsson telefonumun başına gelen kazadır. Çünkü o telefonumdan, çekiyor yazıyor gönderiyordum. Yani her şey çok kolaydı. Ama motorla Kıyıköy gezisi esnasında saatlerce sağnak yağmur altında kalınca, e telefonda montun cebinde olunca, ne yazık ki sevgili telefonum artık sadece akvaryum olarak kullanılabiliyordu.
Neyse, hiçbir bahane başarıya yeğ değildir deyip bu konuyu kapatalım.

Son zamanlarda tasarımını da değiştirdikten sonra artık gezi notlarımı buraya yazayım diyorum. Ha ben gel git akıllı biriyim, bugün derim yarın yazmam o ayrı konu. Ama yazmak istediğim çok şey var. İlk aklıma gelenler Yeni Zelanda gezisi(Mart 2009), Artvin gezisi(Ağustos 2008), Bosna gezisi (Eylül-Ekim 2008), Anadolu Feneri kaçamağı(Nisan 2009), Abant gezisi(23Nisan 2009).
Bunlar ilk aklıma gelenler, ya da aslında şimdiye kadar çoktan yazmış olmam gerekenler. Geç olsun güç olmasın di mi :)

Hep düşlerimi gezmek işgal eder, aslında şöyle bir geriye baktığımda "az da gezmiyormuşum hani" demek istiyorum.

Bu yazı da yolculuklarımın sıfır noktası olsun o zaman.

0 yorum: