8 Mart 2010 Pazartesi

ne guzel cocuklardik...

Bugun bir arkadasimdan aldigim bir eposta huzunlendirdi beni biraz. Konuyla karisik Sabri Alisik misali, daldan dala atlarken kendimi cocuklugumuza guzellemeler yaparken buldum. Ona yazdiklarimin bir kismini burada da paylasayim istedim. Okuduktan sonra Can Dundar yazisi gibi olmus dedim, ama o kadar benzediysem ne mutlu bana :P Saka saka, ne haddime!

Neyse cocuklugumuza geleyim tekrar.
Sansli cocuklardik biz hakkatten hakkimizi yemeyelim simdi. Simdilerin sahane animasyon filmleri var seyredecek, her birinden ayri kahramanlar fiskiriyor, ama o kadar coklar ki, hepsi gelip geciyor.
Oysa biz kendi kahramanlarimizi kendimiz yaratirdik, hayal gucumuz vardi bizim. Sokaktaki her tasin dizimizde ayri bir yere oldugu gibi
evcilik oynardik, telli araba surerdik.
camurdan adam yapardik, hamurdan degil
kanis kopekleri olmazdi evimizde, sokaktaki butun kediler, kopekler bizimdi
yetmezse, sapanla kus tutar sonra da evde bakardik
hala o okulun kapisindan aldigim lahmacunun tadini, hic bir lahmacunda bulamamisimdir,

ve biz halen cok sansliyiz, o cizgi filmleri cocuklar icin yapmiyorlar ki, bizim icin yapiyorlar, cocuklar renklere bakip egleniyor, ama asil keyfi biz aliyoruz :) keyif bizim keyif yani.
sansli cocuklardik biz, bir bardaga doldururdu annem cayimizi mahalle arkdasimla, onun annesi de ayni seyi yapardi,
aksam annem komsu komsu aramaya cikarmis beni, birisinde uyuyakalirmisim
bir tane evim yoktu benim, butun mahalle evimdi

cok mukemmelliyetciyiz artik, dolayisiyla hic bir sey mutlu etmiyor bizi
ne agzimizin tadi, ne gonlumuzun hazi, ne kalbimizin yarisi hic bir sey yok artik
herseyde bir saman tadi

Disarda kar yagdigini gordugumde kalbim buyurdu, yuregim agzima gelirdi heyecandan, ama okulun tatil olmasi ihtimali sebebiyle degildi bunlar.

havada bahar asili kalmis, afrodizyakmis oyle derler,
bende de asili kalan asli olmayan bir ruh
cok sey soylemek, bir sey sormak isteyip, hic bir sey dememek, beklemek, o gun gelecek diye ummak

ah canim arkadasim ah, sabah sabah beni mecnun yaptin, asli kadar olamadim, erkek kisilikliymisim naapalim...

her seyin bir sonu varmis, hah kulliyen yalan yalan, tam tersi hic bir seyin bir sonu yoktur.
Asklari da vururlarmis, vurulur da unutulur mu? hayatinizdaki hangi askinizi unuttunuz, ne vurulur ne unutulur.
yillar gecer aradan ama ne siz ne o unutmaz unutulmaz,

'askla yogrulasiniz emi' diye, dua mi beddua mi oldugunu bilemedigim bir dilekle kapatayim bu mevzuyu,
yoksa sonu kotuye gidiyor...

0 yorum: