2 Ocak 2012 Pazartesi

2012, hoşgeldim yaw :)

Buğün 2 Ocak 2012 Pazartesi. 2011 kayıtlarına baktım da geçen yıl pek verimli çalışmamışım blog açısından. Bu yıl, her ay minimum bir kayıt ile iz bırakmak hedefi belirledim kendime. bakalım yılın sonunda ne kadar tutacak. Umarım en az o kadar da yeni bir ülke, şehir, dağ dere tepe görmüş olurum :)
Ufak ufak şeyler var aklımda yazmak istediğim. Bunlardan birisi annemden özlü sözler (bazılarına sansür gerekebilir ama ben uygulamayacağım, o da okuyanın sorumluluğu artık :D ) ve belki onun şahane mutfağından bir iki tarif (ne çok meraklısı varmış). ama tarifler konusunda çok ümit vermeyeyim, yapmada ustayım ama yazmada o kadar değil (bu da çok iddialı oldu bee)
Ama olsun, u-mut-luyum.
Şu ortamda nasıl oluyorsa demeyeyim|demeyin. Umut olmadan, devamı olmuyor. Öğrendim.

Bu vesile ile ailecenek hepberaber, ilk defa (size garip gelebilir ama ablalar-eniste-yiğen-anne ile birlikte yeni yıla ilk defa girdim) ailecenek yeni yıllandım.

Efenim bu gecemizi güzel bir Fransız, Pinot Noir kızıllandırdı, başları dumanlandırdı tabii ki ama o başka bir blogun konusu.

İki satır yazayım dedim, baktım dört olmuş. 2012 size ne istiyorsanız onu getirsin, diyeyim ve kapatayım parantezi, paragrafı, yazıyı :)

0 yorum: