28 Aralık 2012 Cuma

Her son bir başlangıçtır...

Bugün benim için bir milat. Her son bir başlangıçtır evet.

6 yıllık bir sürecin sonuna geldik bugün, hayat, umut, dağlar göz kırpıyorlar. Amacım, hep yapmak istediklerime imkan yaratmak. Gitmek istediğim yerlere gitmek, görmek istediğim yerleri görmek, insanlarıyla tanışmak, yollarında yürümek, beraber oturup yemek içmek. Dünya kazan, ben de kepçe olmak.

Uzunca zamandır, küçük küçük notlar alıyordum, şuraya git, şu mevsimde git ve şunu yap diye. O not defterime bakıp bakıp. Hımmm sıradaki demek istiyorum.
Mesela defterime şöyle yazmışım 'Ardahan Çıldır Gölü'ne git. Özellikle kışın git. Muhteşem bir görüntü. Donmuş gölün üzerinde atlı kızala çekiliyor'. Di mi ne kadar güzel geliyor kulağa. Kim bilir ne zaman, ne okurken veya seyrederken aldım bu notu. Ya da mesela 'St.Paul Yolu'nu yürü, Likya'yı tamamla, Kilimanjaro'ya çık oraları gör vs vs vs' Eevet artık bunların yanına :) işareti koyabileceğim 'gittim, gördüm, yaptım ve çoook keyif aldım' anlamında.

Bolca yürü, bolca bisiklete bin, bolca gez, bolca vakit geçir sevdiklerinle, bolca gül...

İlk sorulan soru, 'eee nereye gideceksin, neler yapacaksın, plan nedir?' oluyor.  Plan yok ama belirlenmiş bir iki şey var evet.

İlk aşamada Afrika çıktı sepetten. 18 Ocak'ta Tanzanya'ya gidiyorum, sonra Kenya, sonra tekrar Tanzanya belki sonra Zanzibar vs olacak gibi gibi. Ortada net bir takvim yok tabii :D Neler yapmayı umuyorum buralarda; Mt. Meru, Mt. Kenya ve Kilimanjaro dağlarına çıkmak, safari yapmak ve sonra da okyanus sularında serinlemek yorgunluk atmak... ama tabii herşey nasip.

Ohh bee hayali bile ne güzel :)

4 yorum:

BisikletciBaba dedi ki...

Yahu niye boyle şeyler yazıyorsun da adamı yoldan çıkartıyorsun :)

ayten dedi ki...

Haydi Nejatim hepberaber topluca cikalim yoldan, yeni yollara ayak basmak icin…

Tekin Öztop dedi ki...

Budur :)

Purple dedi ki...

6 yillik surec neymis Ayteeen ?

Iyi gezinmeler... Tum yollarin seni hayallerine gotursun