29 Haziran 2013 Cumartesi

Bisikletli yolculuklar -Lyon - Paris

25/06 Lyon'a varis-35km
Havaalaninda bisikleti al, monte et, tekerleri sisir ve Lyon'a dogru yola cik. Lyon'a var, gez dolas, kocca bi park bul, bi de hayvanat bahcesi olsun! Yat yayil, sonra tekrar merkeze gel, Orange'dan prepaid hat al, ve Sam'le bulus.
Aksam hafif temizlik, super dus ve menude balik! Sam'le Paris'e rota ciz, fikir alisverisi ve uyku. Uzun bir gun bekler beni.



26/06 Lyon-Chauffailles 85+8km
Sabah yolu kaybet, yol diye merdivene cik, geri don, bi yola gir ve tirmanis baslasin! 65km tirman! Ama mukemmel guzel yerlerden gectim :))
Chauffailles'a inis sahane oldu. Hava super, camping buldum, cadiri kurdum. Dus ve acikan karni doyurma.
Gece cok soguk yapti, aldigim ince tulum usuttu!!! 2 kilo fazla tasi ama usume.






27/06 Chauffailles-Dompiere sept fo 85+30km

Bugun epey yanlis yollara girdim. Oyleki 11'de Chauffailles'a geri dondum. Kahvalti yapip tekrar yola ciktim, bu seferde otoyola cikip, tirlari tarumar ettim. İlk cikistan kacis ve mukemmel bir nehir kenari parkuruna gecis! Digoin'da mama molasi, Diou ve Dompiere'e gelis.
Bu sefer Auberg de L'olive'e yerlesme. Duj ve gum. Durumlar fena. Gun boyu yagdi acti, gece usumesinin uzerine vucudu dagitti!








28/06
Auberge'de kahvalti, istasyona gidip Paris bileti almaca, az dolamaca sonra esyalari toplamaca. İki gun surmiycem, yoksa turda tarumar olucam. Simdi tren Paris'e yaklasiyor.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım yolun açık olsun, ben seni İstanbul'a beklerken :)
Neyse...çok güzel yerlerden geçmişsin, çok öpüyorum seni, dikkatli ol, sevgiler.Nazmiye.