10 Temmuz 2013 Çarşamba

Bisikletli Yolculuklar - Volume2 - GBI / Paris - Dusseldorf

Gezimin ikinci bolumunde arkadaslarla Paris`te bulusup buradan Duseldorf'a surecegiz GBI(Global Biking Initiative) turu kapsaminda. Ama turun baslamasina daha iki gun var :) Bu gunlerin kisa ozetleri...

28/06 GBI'a 2 kala

Paris'e varis, Chez Papa'da koccaman bir burgerle koccaman bir karna sahip oldum. Ilhan'la konustuktan sonra onlarin otele Dogru yola ciktim. Ilhan beni gorup seslenmeseydi ben daha cok arardim orayi :) Bisiklet odasina yerlesme. Bizimkilerle bulusma, dolasma. Aksam gummmm uyku.


29/06 GBI'a 1 kala
Sabah kahvalti ve bizimkilerin eksik tamamlama turu. Hava sabah yagmurlu, ogleden sonra acik. Sicaklik 20 derece. Super. Eyfel Kulesinin altinda Sivas Katliami Anma Toreni vardi. Tesaduf bu ya! Turku sesi duyunca noluyo siye oraya yonlendim ve onlari gordum. Gun boyu eksik tamamlama alisverisinde olan arkadaslarla bir Paris gunu yordu cok. Aksam uzeri Ibrahim geldi, ve Champs Elysee'de Leon'da midye, karides, kalamar dolu bir tavayi mideye indirdik Nejat, Engin, Ibrahim dortlusu olarak. Mukemmel bir lezzetti, tadi tarife sigmaz.
Aksam arkadaslar bisikletlerini hazirladilar yarin artik gbi basliyor!
Sabahtan onlar biraz erken baslayacaklar gune, ben cantami bisiklette tasidigimdan daha gec cikacagim.

0 yorum: