28 Ağustos 2019 Çarşamba

Havaalanlari

Evet yine bir yolculuk ve yine bir havaalani ve yine bir gecikme sonucu dokularina isledigim kahveci koltugu. Sekil sekil olup, yamuk yumuk oturmaktan mabadim agriyor. Zaten aksam trafigine kalmayayim diye super erken geldim. Kitabim olunca sorun etmiyorum erken gelmeyi ama bugun midem agriyor ve keyfim yok ve Oscar Wilde’in Dorian Gray kitabi da oyle aman aman ilgimi cekmedi. Hatta o donemin Ingiltere’sinin Lordlar kamarasinin amacsizligi, tuketimi, havanda su dovmeleri, somurusunu bu kadar yakindan hissetmek azicik da sinirlerimi oynatiyor.
Sonuc olarak SG’de TK bilmem kac ucus numarasinin gecikme haberiyle kahveye baska hisler beslemeye basladim. Dunku raki ve bira benden ve midemden intikamini alirken, ben elimdeki silahin daha sagliksiz oldugu konusundaki israrimla sutlu kahve icerek, yamulmus midemin iyilesmesini umuyorum, umursamaz bir beklentiyle ve uyusuk kicimla.

0 yorum: