11 Aralık 2021 Cumartesi

erken kalkan yol alır

 ama çok erken kalkan çok yol almaz :)

Komşuların da katkısıyla ne yazık ki hiç uyumadan ve çok erkenden havaalanındayım. İki buçuk gibi uyumayı başarıp 4'te kalktım canım o kadar da kötü değil.5'te alanda ve 5.30'da içerdeydim.

Uçağımın Bogota'a bi inip kalkıverecek. Layover yapacak yani. İlk kez bu layover olayıyla Tanzanya dönüşü karşılaşmıştım. Kilimanjaro Havaalanı'dan İstanbul normalde 5 saat sürüyor ama biz kalkıştan bir saat sonra inişe geçince ben de şaşkınlığa geçiş yaptım. Sonra öğrendim ki Addis Ababa'dayız. Arada inenler ve yeni binenler oldu. Bizden el bagajlarımızı yanımıza almamızı istediler. Sonra gelecekleri bindirdikten sonra, tekrar yola koyulup İstanbul'a vardık. Bildiğin dolmuşçuluk yani :)

Şimdi de benzer hikaye Panama aktarması öncesi Bogota'da var. Bir inip bakacağız, bir buçuk saat sonra da kalkıp Panama'ya konacağız. Panama'da da, Copa Airlines'ın Mexico City uçağına aktarılacağım. Şimdi İstanbul Havaalanı'nda TickerDaze diye bir yerdeyim. Amerikan bar havasında keyifli bir yer, country tarz müzik çalıyor. Herkes biralara sarılmışken bir kahve kruvasan vslere takıldım. Hiç uyumadan içersem bu köşede uykuya dalabilirim gibi geldi :)


0 yorum: