6 Aralık 2021 Pazartesi

Heyecanlı bekleyiş

Geçen yıl 19 Mart'ta Hindistan'dan kaçarayak yurda döndüğümden beri yurtdışı seyahatim olmadı. Haliyle olamadı. evlerimize kapandık ve bekledik. Gerçi kendi adıma o zamanı oldukça iyi geçirdim :)

İşte şimdi ise yolculuk vakti. Bu Cumartesi sabahı Meksika'ya gidiring. Nasıl bir heyecan var içimde anlatamam. E tabii devir Kovid devri olduğundan eskisi gibi pasaport-vize-bilet üçlüsü yetmiyor seyahat etmek için. Test lazımsa test yaptırıcan 72 saat önceden, aşı kartın olması lazım, aşılarının geçerli aşılar olması lazım, gidiş ve dönüşte karantina var mı bakman lazım, aktarman varsa aktarmaların için de benzer kontrolleri yapman lazım vsvsvs.

Dolayısıyla hafiften stress var. Bir de gittiğim yerde durmayıp hem şehir, hem deniz hem dağ hem dalış diye kaşındığımdan bir çok şeyi olabilecek mnimum ölçülerde yanımda bulundurmam lazım.

Bir de yaşanan devalüasyon sonrası doların geldiği 14 lirayı düşünüyorum. 

Umuyorum, diliyorum ve biliyorum ki asıl amacım olan şaman teyzeyle dileğimi yerine getireceğim.

Dinimiz amin.

0 yorum: