8 Temmuz 2009 Çarşamba

konu yine Roma'da ev bulmak

Bu aralar evle ilgii sıkıntılarım vardı. En son Pazar günü yaşanan, bana göre komik bir olaydan sonra, zaten pek ısınamamış olduğum bu evden çıkmaya ve yeni bir yer bulmaya karar verdim. Ofisteki arkadaşlarla falan da konuştum. Yer ile ilgili güzel önerileri var. Yarından itibaren bir yerlere bakmaya başlarım yine :)

Parco Leonardo mu, Monteverde mi bakacağız artık. Yani bu ne demek oluyor aslında 3 durak önce mi üç durak sonra mı? Parco Leonardo bizdeki İstine Park gibi bir alışveriş merkezi ve etrafında da bizim "rezidans" dediğimiz, burada "ev" olarak adlandırılan, hepsi yeni yapılmış bir alan. WFP'den üç durak sonra, hava alanına doğru. E tabii ki herşey süper ama merkeze uzak kalıyor. Ama evler süper. Resimlerini gördüm henüz kendilerini görmedim. Bu arada merkeze uzak olduğu için fiyatları da uygun. Bizdeki gibi, İstanbul'un öbür ucuna rezidans yapıp, sonra merkezdeki bir dairenin bilmem kaç katına vermiyorlar :) Pek rağbet de görmüyor anlaşılan.
Monteverde ise, Trastevere ile komşu alanda merkeze bayağı yakın iyi bir bölge. Ama haliyle kiralar da ona göre. Buralarda bir yer de süper olur aslında.

Neyse bakalım, "neyse halim, çıksın falim" deycez artıkın.

0 yorum: