2 Temmuz 2009 Perşembe

codice fiscale

Son gelişmelere dair bir şeyler çiziktireyim dedim.

Efendim dün Codice Fiscale, yani Fiscal Code, yani vergi numaramı aldım.

Burada parayla ilgili yapacağınız her şeyde bu lazım. Benim derdim bankada hesap açtırmak. Dün Banca Di Popolare (umarım doğrudur, yarın kontrol ederim)'ye gittim istedikleri evrak ve kesecekleri muhtelif komisyonlar ve işlem ücretlerine dair bir bilgilendirme yaptılar :) Acaba vaz mı geçsem diye düşünmedim değil hani :) 3:30 da kapattıklarından bugün yetişemedim, artık yarına kaldı.

Vergi ödeme işi ile ilgili bugün İK'ya yazdığım epostaya aldığım cevap 'buradaki Embassy'niz ile görüşün net bilgi almanız için' dediler. Acaba bu işin peşini bıraksam mı?
Vergi isteyen varsa, onlar benim peşime düşsün.

Dün yanlışlıkla W2008 kurduğum makinama tekrar imaj yüklediler. Muhtelif ayarlamalar yine yarım gün aldı. Bu işler niye bu kadar sürer, yok mudur bunun kolay bir yolu?

0 yorum: