14 Ağustos 2009 Cuma

Yolculuk Trieste'ye, sonra Venedik, Treviso ve Roma

Bu Cumartesi günü burada FeraGosto, İngilizce deyimiyle Assumption Day. Türkçesi ne olaki diyenlere bilmiyorum, peki bu nedir diyenlere de wikiyi öneriyorum.
Ben tabii işin gezi imkanlarıyla ilgilendiğimde o kısımları meraklılarına bırakıyorum. Cumartesi yerine WFP'de Pazartesi günü tatil edildi. WFP'de adet böyleymiş, eğer bir tatil, tatile gelirse, sonraki iş günü tatil ediliyor.
E ben de Pazartesi'ye Cuma'yı da ekleyip bu sıcaklarda kuzeye doğru bir çıkayım azıcık trekking yapayım istedim ve Trieste'ye gidiş Treviso(Venedik)'ten de dönüş olacak şekilde bilet aldım. Aradaki programı dair kesin bir şey yok henüz.
Dönünce olanları yazarım artık :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ooooof yaaa..güya benim de yurtdısı tatılıne gore calısmam lazım.. ama nerdeeee...sansa cumartesı tatıl... :( bol bol gez aytencimmm.. :) Sule

Adsız dedi ki...

Bugün salı, senden haber alamadım... Belki çoktan resimleri bile gönderdin ama blogtan takip ediyorum seni kuzum, burayı da aksatma olur mu? Sinem...