28 Ağustos 2009 Cuma

MAC mi, tesekkurler almayayim

Bu yilin basinda Ocak ayinda nasil bir gaflete dustuysem MAC'e (Mars Athletic Club) uye olmustum. Ama tabii uyelik sirasinda hersey gulluk gulustanlik, pek bir seyin farkina varmiyorsunuz. Ne zaman ki birseyler degisiyor, o zaman anliyorsunuz.
Gidip gelirken hersey iyi guzel, gerci odediginiz para ile aldiginizi karsilastirisaniz ortalamada kaliyor.
Neyse efendim, Mayis ayinda benim WFP'de calisma durumum ortaya cikinca uyeligimi iptal etmek istedim. Sen misin isteyen seklinde bitmez tukenmez bir donguye girdik.
- Once isyerinden yurtdisinda calisacagima dair yazi istediler. Alala dedim nasil yani, ama bu yaziyi almak sorun olmadigindan bir ara vedim yaziyi o zaman Haziran'in 22siydi.
- Sonra Roma'ya geldigimde ne oldu, hani dedigimde benden buradan ikametgah nevi bir belge istediler. Yasadigimin evin kira sozlesmesini istiyorlardi, saka mi yapiyorsunuz daha ev bulup eve cikmadim ki dedim. E cikinca gonderirsiniz dediler. Yonetim boyle istiyormus.
- 2. ayin sonunda ev bulup eve ciktiktan sonra sozlesmeyi scan edip yolladim.
- aradan haftalar gecti ses cikmayinca bir sorayim dedim, onumuzdeki hafta 'yonetime' sunacagiz dediler
- o hafta gecti yine mail attim ses cikmadi
- bugun tekrar mail attim bakalim ses cikacak mi, cikarsa ne olacak.

Bu arada sadece ben sordugum da,cevap alabiliyorum o da bazen.

Yani arkadaslar diyecegim odur ki uzak durun MAC'ten, hem cuzdaninizi hem sinirlerinizi korumus olursunuz.

1 yorum:

ayten dedi ki...

pasa pasa Enka'ya devam etmem lazimdi halbuse :) Yada Spor Yazarlari Dernegini birakmamak lazimdi.