4 Ağustos 2013 Pazar

Julide Ozcelik ve Jazz İstanbul

Bu aralar en cok dinledigim ve cok keyif aldigim album olarak paylasmak istedim. 
Evet Julide Ozcelik'in, Jazz İstanbul albumleri(iki tane var cunku 1 ve 2 diye) 
Bu albumlerinde, halihazirda bildiginiz sarkilari, kendi yorumuyla jazz tarzinda seslendirmis. Pek de guzel yapmis. Nefesine saglik. Coook begendim. 
Jazz İstanbul albumunde en icime  isleyen parcalar 'Kendinle Kalirsin' ve 'Yalan Dunya'. Biri cok manidar, digeri cok gercekci!
Jazz İstanbul2 albumunda ise 'Zaman' parcasidir cani alan. O kadar guzel anlatir ki, hem cok kolay, hem cok zoru. 
Kendisiyle tanistigim gun, hafif buruk ama mutl doluydum, simdiki gibi!

Tabii kendisine gecmeden once yillari asan sekilde Birsen Tezer'in Cihan albumunu dinledim. Oyle ki artik kmse benle muzik dinlemek istemeyene kadar! (Evet sevdiklerim konusunda saplantili oldugumu kabul ediyorum) 
Ama siz de bin dinleyin ve eger aksini soylerseniz, susacagim !!!! Aslaaaaa…

0 yorum: