3 Ağustos 2013 Cumartesi

Kaş ve Cafe Mola

Kas ve dalis dedik tamam ama lezzetlerinden de bahsetmek lazim. Burada bir cafe var, adi Cafe Mola. Emine hanimin sahibesi oldugu sirin bir yer.
Yaptiklari hersey cok guzel. Ama benim icin ennn guzeli o balli, meyveli krep!
Su resimlere bakinca ne demek istedigimi siz de anlayacaksiniz. 
Mukemmel yapilmis krep icine taze taze meyveleri dograyip koyuyorlar, ay seklinde kapatip uzerine tarcin ve az pudra sekeri doktukten sonra bal gezdiriyorlar. Ve iste boylece benim muptelasi oldugum sahane sey oluveriyor. Bir de yanina bir top dondurma olunca, tadindan yenmiyor, gozunuz donuyor. Bir kisi icin fazla olabiliyor, epey buyuk bir porsiyon cunku ama siz de benim gibi az yiyip giderseniz rahatca yersiniz. Simdiden afiyet olsun:)

Sadece bu degil tabii, benim en begendigim yemekler arasinda otlu peynirli krep(ben krep seviyom galiba!), ev yapimi koccaman hamburgerleri, o super patatesleriyle ve mantiyi da deneyin derim!

Ya iste boyle. Efenim Kas'a gelin, Kanyon Diving ile bi dalis yapin ustune de gidin Cafe Mola'da keyiflice semirin. 

Ohhh la vie est belle! 

0 yorum: