3 Eylül 2009 Perşembe

Hadi bana iyi yolculuklar -

Bazı arkadaşlar bana kızıyorlar, 'kızım seni oraya gez diye mi gönderdik' diye. E neden olmasın, burada bir nevi ateşe sayılırım, e başka memleketlerde de temsil etmek fena mı. Tabii ki olmaz.
Efenim geleyim sadede yarın akşam bendeniz Barselona yolcusuyum. Duydum ki oralarda da, deli park bahçe, müze ve dağ varmış. Hatta bir iki arkadaştan link, yer, yön, yol, yordam önerileri de aldık. Kendileri İspanyol bir muhterem, ha nerden nasıl buldun diye sormayın, CS'ten diyeyim. siz bulun artık gerisini. Bilen bilir.
İki hafta önce bende kalan bir arkadaş Roma'dan sonra Barselona'ya gitti. Bugün eposta atmış, deli seveceksin şahane bir yer diye. Bir de not eklemiş bikinini almayı unutma şahane sahiller var demiş. uuu unuturmuyum, ilk koyduğum şey oldu kendileri.
İşte böyle, döndükten sonra da geziye dair yazarım artık :)
Biraz tapas tadıp, biraz flamenko seyreder, yolları arşınlar, yeni arkadaşlar ve hikayelerle dönerim...

Resmin konuyla ilgisi nedir diye merak edenler için not: Bu resmi Trieste'de rifugide çekmiştim. Çcukların yaptıkları kuş yuvaları, e elimde Barselona resmi yok, başkasının resmini buraya koymayacağımdan (hak hukuk meselesi) bir önceki geziden bir ek yaptım :)

0 yorum: