29 Mart 2013 Cuma

Bisikletli Planlar...

Havalar güzelleşti ve GBI turu da yaklaşıyor. E ben de iyileştim, haliyle bitim kanlandı, yerimde duramıyorum :D Mevcut Shengen vizemin 18 Nisan'da bitecek olması itibariyle, şu aklımdaki Pisikletle Yunan Adaları turunu yapayım artık diyorum. Plan mı? Tabii ki belli birşey yok, belki Bodrum'dan Kos'a geçerek, belki Çeşme'den Sakız'a geçerek başlayayım diyorum. Hazırlık mı? O da yok. Öncelikle bisiklete heğbe bulmam lazım, sonra çadır vs ayarlamam yani şu anda sıfır noktasındayım. Hatta bisikletin tekerlerinin inmiş olduğunu farketmemle belki de eksilerdeyim. Ama olsun, hepsi bir günlük iş, yeter ki istemeyegör, herşey olur herşey bulunur.
Çeşme veya Bodrum'a da ya Atlas Jet(bisikleti parçalamaya gerek olmadan tasıyorlarmış) ya da otobüsle olacak, o da be
lli değil :) Yani herşey toz ve gaz bulutu :D Umarım bu turu yapabilirsem mutlaka yazarım, ne yaptım, nasıl yaptım diye.(Tam reklamdaki kararsızlar köyüne benzemişim)

Ve eğer bu turu başarırsam amacım Meis'ten Kaş'a geçmek ve oradan da Fethiye'ye gelmek. Çünkü neden Likya - Yediburunlar bisiklet turuna katılmak için (20-21-22 Nisan) http://www.facebook.com/events/122455864603519/ Size de tavsiye ederim, siz de katılın, e artık bisikletlerinizi alın ve sokağa çıkın. Vaktidir!
E hayırlısı ile bu turu da yaparsam, bundan sonra eve dönmek lazım, çünkü neden, çünkü Everest Anakamp Yürüyüşü'ne gideceğim çanta hazırlamak lazım :) Onun da programı budur http://www.montis.com.tr/tr/Trips/150-#tab1

Aktivitelere katılmak isteyen olursa,
kapımız açıktır bekleriz :)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Yürrü be Ayten, kim tutar seni?

şehriban dedi ki...

maşallah,