25 Temmuz 2013 Perşembe

14 Temmuz ve dönüş

tekrar düşmeli yollara...
Eveet artık dönüş vakti gelmişti. Bisiklet kutulanmış, çantalar toplanmıştı. Artık dönme vaktiydi. Akılda kalan tatlar, hisler, mutlar, küçük sızılar...
Bu seyahat benim için bir çoğundan çok çok farklı oldu. Belki bisikletle yurtdışında, yanlız başıma yaptığım ilk tur değildi ama birçok açıdan ilkti.

Bu turda neler mi yaptım;

- Cadır-tulum-mat üçlüsü ile yaptığım ilk bisiklet seyahati idi,
- tüm yükümü bisikletimde taşıdım,
- Lyon havaalanında bisikleti kutusundan çıkarıp, orada monte edip, yükleyip yola çıktım,
- Lyon-Paris ve Neuss-Bremen arası yanlız seyahat ettim
- Paris-Neuss arası GBI'daydım ve bizim ekiple gittim,
- toplam 20 gün sürdü tüm seyahat
- toplam 4 ülkede bisiklet sürdüm. Fransa, Lüksemburg, Belçika, Almanya
- En çok Fransa'da keyif aldım sürmekten
- toplam yaklaşık 1400km yol gittim, bunun yarısını yanlız, yarısını GBI'da dostlarla yaptım.

Bu geziden geriye o kadar çok şey kaldı ki, tarifini yazmam imkansız. En önemlisi bana kazandırdıkları!

Aklıma ilk gelenler ve iz bırakanlar diye düşündüğümde
- aklıma ilk Münster'deki Sevgi abla ile Ahmet abi geliyor. İyi ki varsınız, iyi ki karşılaştık sizinle. Bu turla ilgili en cok sizi anlatıyorum,
- Lyon'da Sam,
- Champange bölgesinde içtiğimiz ve halen tadı damağımda olan mükemmel şampanya,
- Bremen, bizimkiler ve kirazlar :)
ve
- İyi bir yoldaşla yol almanın hazzı!

Hayat her zaman sizin için bir yerde bir sürpriz saklar. Hadi gidin bulun onu...

0 yorum: