3 Ağustos 2014 Pazar

gun 7 Gito'dan ayrilis ve…

Sabahtan huzunlu bir ayrilis hikayesi. Saril saril saril. Gitmesem kalsam diye dusunmeler. Salincakta son pozlar cekmeler. 
Yasli gozler. Zor oluyor ayrilmalar. 
Sonunda bindik arabamiza, yine Kazim abiyle seyrediyoruz yavas yavas. Yolumuz Badara yaylasina variyor. Gito'dan surekli seyrettigimiz o guzel yaylayi geziyoruz simdi. Bu daglarin tepesinde ne de guzel bir duzluk burasi. 
Sonra inmeye basladik artik. Bugun yuruyus yok daha cok arabayla gezecegiz. 

Once Palovit Selalesine ugruyoruz. Bu selaleye kacinci gelisim bilmiyorum ama her seferinde cok seviyorum. 
Tul fotograflari cekme calismalari yapiyoruz. Tv'ye getir, 1/25 falan olsun, pozlamayi azalt -1 belki daha az. Yapiyoruz birseyler. 

Sonra Zil Kale'ye geciyoruz, diger adiyla Kale-i Zir yani asagi kale. Vercenik'e cikarken gordugumuz Kalekoy'de de yukari kale vardi ama ondan geriye pek birsey kalmadigimdan gezecek birsey de yok. 

Artik herkes acliktan kirilirken Ardesen'de Hanimeli'ye gidiyoruz. Sebzeli hamsi superdi. Digerleri eh.

Sonrasinda artik Okan'larin eve cikiyoruz. Ben devam edecegim icin esyalari indiriyorum. 
Herkese bir kahve yaptim okkalisindan, sonra yavas yavas ayrilik vakti. Kizlari hepsini opuyorum tek tek. Ozleyecegim sizi boncuklar. 

Kizlarla beraber Arzu ve Okan da gitti, ben de evde biraz yazi yazma sansina sahip oldum:) hazir 3G bulmusken degerlendirmek lazim. 

Aksam yemekten sonra Arzunun annelerine gittik. Gulbin ve Ulvi de oradalardi. Anneler babalar arkadaslar hepberaber sohbet muhabbet gecti aksam. 
Eve geldigimizde camasirlari bir kontrol ettim ama bu yagmurlu hava pek bi kuruma sanslari yok gibi. Artik sabaha bakariz. 
Sabah 6.20'de cikacagim yola, yol uzun. 

Bugun yolumuzu renklendiren guzelliklere bir ornek;

0 yorum: