18 Eylül 2009 Cuma

Hemserim yolculuk nire? Sicily - Trapani'ye

Bu sabah Roma'da sahane bir hava var. Gunlerdir yagip yagip aciyordu. Ama bugun kabak gibi gunes var, hafif bir meltemle. Islanmis topragin kokusunu derinlerinize cekiyorsunuz. Yani muhtesem :) Derin derin nefes alarak yurudum ofise. Sabah sabah keyfim pek yerinde. Aksam Siciliya'ya gidecek oldugumdan olmasin :)
Iki hafta once Barcelona'ya gidecektim ama ucagi kacirdigim icin gidemedim. Fakat sahane bir haftasonu gecirdim. Arkadaslarla Cumartesi bulustuk market alisveris bir partiye, Pazar gunu ise Pompei'ye gittiydik. Yani cok bir sey kacirmadim sanirim.
Ama bugun erken cikacagim ve ucagi kacirmayacagim. Ciampino havalanina trenle gidisi ogrendim.
Enrico'dan bir suru oneri aldim Trapani ve Palermo'da yapilacak. Benim icin en onemlisi su balikci kasabasi oldu tabi.
Bakalim donunce yazarim artik, baliklari, kasabasini, saraplarini... E Sicilya'dan bahsediyoruz, balik ve sarap bas tacim olacak demektir.
Etna yanardagina da gitmek istiyordum ama buradaki arkadaslarin onerileriyle bu gezimde gitmeyecegim. Cunku arkadaslarin dediklerine gore Etna doguda benim gidecegim yer ise, batida imis ve aralarinda 300km'den fazla daglik bir alan varmis. Zaten uc gun olan sureyi yolda harcamamak lazim tabii. O da bir daha ki sefere artik.

0 yorum: