25 Eylül 2009 Cuma

MAC'te son durum, mutlu degil ama bir sona kavustu nihayetinde

En son satis mudurleri ile irtibata gecip olanlari anlatan kisa! bir mail yazdiktan sonra, kendisi donus yapti.
Butun maillerimi okumus ve cok uzulmus(!) bir iptal isleminin nasil bu kadar uzun surebilecegine o da anlam verememis. Ben de buna anlam veremiyorum, bu prosedurleri yazanlar siz degil misiniz. Neyse digerlerinin en sonunda istedigi ucak biletinin vs bahsini bile etmeyip banka hesap numarami istedi iadeyi yapabilmeleri icin ve gecen Cuma gunu islemi bitirecegini soyledi.
Yapti da.
Hayret ettim mi, evet. Beklemiyordum acikcasi. Donup baska birsey isterler diyordum.

Neyse sonuc olarak 7,5 aylik aidatimi bayagi gec olarak iade ettiler.

Ama sorarsaniz bir daha gidermiyim oraya diye, cevabim cok net HAYIR.

0 yorum: