5 Mart 2015 Perşembe

Dun ile helalleşme bugün ile selamlaşma

Gecen Pazar gunu yazsaydim bu yaziyi, basligi 'evimin bahcesinde oturdum agladim' olurdu. Bugunse sakinledim artik biraz da olsa. Tabii demiyorum ki ilk heyecanim gecti, sanirim hic gecmeyecek. Bu yaziyi kus ve horoz sesleri esliginde yaziyorum, bir taraftan bahcede basima gun gecerek. Begonvilin dalindaki ufacicik kusun ne oldugunu merak ederek bir taraftanda. Keske bilseydim, bilebilseydim.

Enteresandir ki bazilari icin cok radikal gorunen kararlar benim icin sadece bir karar olabilir ve karari almakla uygulamak arasinda cok fazla zaman gecmez. Ha sonuca gelene kadar, cok olmasa da bir dusunulur tabii, dolu bosaltilir bos doldurulur, ihtimaller gozetilir ve gerekiyorsa risk alınır vs vs. Su anda basim golgelikte govdem guneste yanmakta.
Bir Mart gunesi boyle yakiyor. Daha bunun Nisan'i var, Mayis' i var, yazi var, kisi var. Var da var.

Ilk hafta icinde gecen ilk gunler cok guzel gectiler, ki eminim devami da boyle olacak.
Evde uyandigim ilk sabah halim saskindi. Yerlesip de bisikleti de kurduktan sonra biraz daha gerceklendi hayaller. Sonra soyle bir turlayinca bisikletle, oturdular yerlerine tum taslar.
🚲Ne demisler Keep Calm and Ride Bicycle

bisikletli gunler dilerim.


0 yorum: