9 Mart 2015 Pazartesi

Huzurdan ölür mü insan?

Gundeme cok uygun degil belki ama artik yapacak neyim var bilmiyorum. Hayattan keyif aldigimda sucluluk duymak istemiyorum.

Dusunuyorum da bugunumu, daha ne isteyecek birsey yok. Yazayim simdi siz de okuyun gunun hikayesini; Sabah yine erkenden uyandim saat 7kusurdu, saat 9.30 gibi Mustafa abi gelecek nasilsa diye kalktim erkenden. Cay yaptim o sirin caydanligimla, gecen Eylul'de aldigim ve bize ne mutlu caylar demleyen caydanligim. Sonra bolca peynirli bir kahvalti verandada. Sonrasinda ise bahce makasim yoksa da, bicagim var diyerek daldim o kocaman olmus otlara. Dun aldigim cicekleri ekmekti aslinda maksadim ama once su cok uzunlari bir keseyim de ciceklere de yer acayim diyorum, ama o kadar guzel yesillik yapiyorlar ki, otlari da kesmeye pek kiyamiyorum. Ön tarafi kisalttim, papatyami diktim ve saate baktigimda 10'nu gecmisti Mustafa abiyi aradim, isi cikmis ogleden sonra gelecekmos. Olur dedim ve devam ettim ot bicmeye. Aslinda ot bicerken bjr amacim da Acun'a yonca toplamak. Topluyorum da. Kocca bir torba hazirladim. O bu su derken saat biri gecmis Mustafa abi aradi, geliyor. Yuppiii :)
Geldi makaslariyla budadi begonvilleri ve melissalari, cay yaptim oturdu, iki bardak cay icti, gitti. Budanan begonvil dallariyla yan komsunun bahcesiyle aramiza bir de kucuk set yaptik benim kaplusum gecip de onun soganlarini kirmasin diye. Evet bahcede kocaman bir de kaplumbağam var. Coook severim kapluslari:) Gecende baktim ki, dikenleri yiyor, ondan oturudur ki dikenleri pek kesmiyorum, bizimki seviyor diye. Yesimler sagolsun hem ciceklerim oldu hem de budanmis bir bahcem.
Sonra ise yonca bohcami alip indim bizim tekneye, yani emektar Aquanaut'a. Acunlar yeni donmusler dalistan. Epey geyik sonrasi yoncalari biraktim ve ayrildim teknecen belki yarin ben de gelirim dalisa diyerek.
Oradan Kalimera'ya gittim. Kas' in en guzel, en sirin kafesine.Yesim ile Ayhan'in harikalar diyarina. Yesim, bugun ev gezmekten cok yorulmus ve gerilmis, Ayhan'sa halen belediye ve ruhsat pesinde kosturmacada. Oturduk iki muhabbet, bir cay sonrasinda Yesim, koseye diktigi aleo veralarin cogunu, tutmayacak bunlar diyerek sokup bana verdi.ben bunlarin hepsini bahceye dikecegim. o kadar cok oldular ki, anlasilan bur aleo vera kosem olacak. Tanzanya donusumde alerjiden sismis dizlerimin ilaci olmustu aleo vera, dolayisiyla cok severim kendilerini. Sonra aldim posetimive hoooop bir muhtar ve eksik tamamlama turu sonrasinda, yokusa vurulur ve eve cikilir. Hemen cesitli alanlar yaratilarak, getirilencciceklerin hepsi dikilir, sulanir veee acilir bir Bomonti.hava oylesine sakin ki ve oylesine guzel. Kokular oylesine baygin, ruhlar oylesine dingin. Ikinci siseyi icerken dusundum de, huzurdan ölür müydü insan? Belki de kimbilir!

hhmm atladigim bir sey var ki, ne zaman sevgi ve sifa gondersem bana ulasan zatim, yine ulasti. Metin der ki; icinde sevgi olmasa, kopardi. Iste boyle.

Simdi bugun ben ölürsem eğer;  bilin ki huzurdan öldüm.

1 yorum:

elif dedi ki...

bende sizin gibi huzurdan ölmek istiyorum:)) evren bu mesajı alır mı