12 Haziran 2009 Cuma

Hakikatçi

Bugün sizlerle Hakikatçi'nin yazısını paylaşacağım. Bunu bana motorcu, karizma, yakışıklı arkadaşım Serdar, 'takvimimin en önemli sayfasıydı ve masamda dururdu, artık sende dursun' diyerek verdi geçende, iyi yolculuklar demeye geldiğinde.
Yazıyı tekrar tekrar okuyorum ve okudukça daha da anlamlanıyor. Bunun için sizlerle de paylaşmak istedim, herkesin bunun farkında olmasını istedim.
Serdarcan bak böylece yazı artık herkeste duracak :)

İşte Hakikatçi'nin dedikleri;
"Bir varmış bir yokmuş. Tıpkı gerçeğin kendisi gibi. Evet, bunda şaşılacak ne var? Var ve yok, var ve yok! Hakikatçi şunu der: Biliniz ki ey efendiler ve hanımlar, sadece gerçek vardır... Gerçek hem vardır hem yoktur. Bir yaşar bir ölür. Bir görülür bir görülmez. Hem hayattır hem ölümdür. Düş ve uyanıklık hali nasıl ki insanın iki gerçekliğidir, aynı şekilde masal ve gerçek de gerçeğin iki gerçeklik halidir... Masal, gerçeğin gördüğü düştür veyahut da tam tersi, gerçek masalın gördüğü düş. Bu yüzden, her masal bir nerdeyse gerçektir.
(Hakikatçi)"

3 yorum:

Serdar dedi ki...

serkan kim allah cezanı vermesin geri ver o sayfayı :)

ayten dedi ki...

Adini alenen yazmak istememistim canim ondan :)

Serdar dedi ki...

eee ok :)sanırım artık cok gec :)