28 Haziran 2009 Pazar

Roma günleri

Şu sıralar neler yapıyorum. Aslında neler yapmıyorum ki! Ama daha çok prosedürel işlerle uğraşıyorum. Şöyle ki;
- Çalışma izni ile İtalya'ya geldikten sonra 30 gün içerisinde oturma izni için başvurmanız gerekiyormuş. Ben de geçen hafta gerekli formu doldurup, pasaport kopyası ile UNDP Visa Unit'e verdim. Pasaportun ikinci sayfasının da kopyasını çekmek lazımmış telefon açıp hatırlattılar. Onu da yarın vericem artık.
- Eve taşındım biliyorsunuz. Ancak evde yaşayan bu yeni kişiyi ev sahibinin, 48 saat içerisinde polise bildirmesi gerekiyormuş. Tabii bunun için de bir form ve pasaportun muhtelif kopyaları lazım. Onları hazırladım. E ben taşınalı bir hafta oldu aslında onun için ev sahibem aman birisi sorarsa dün geldim de diyor :) Olur derim :)

Bu günlerde gezmeye pek vakit ayıramadım. Hah haaa ama sanmayın ki günler evde çamaşır ütü ile geçecek. O sadece dün içindi :) Haftaya sahil planlamız var Emma ile. Motor için araştırmalarım da devam ediyor ayrıca.
Bir de BBC'nin sitesinden kendi kendime İtalyanca çalışıyorum. BBC'cileri takdir ettim doğrusu. Bu kadar kaynak, bu kadar çaba, saygılar sunuyorum.
Bu arada kahve harbi önemli bir mevzuymuş burada. Emma'nın bana öğrettiği ilk şey kahve yapmaktı.

Buyrun bu da dayanılmaz İtalyan Kahvesi'nin ayrılmaz üçlüsü.

Bu arada şaraplar için ayrıca bir blog mu yapsam diye düşünüyorum :)

0 yorum: