28 Haziran 2009 Pazar

Yürümekten yorulma!

Bugün şöyle bir sokağa çıkıp turistlik yaptım. Yürümekten yorulmadım:)
Bizde birisi bir yere gidip döndüğünde ne denir 'E yediğin içtiğin senin olsun gezdiğini gördüğünü anlat'. Ben de öyle yapayım dedim. Gezdiğim her yeri değil de en can alıcı bir kaç yerden bahsedeyim.

Fontana Di Trevi. Gelenlerin mutlaka görmesi gereken yerlerden biri. Üç Yol Çeşmesi anlamına geliyor ama bizde 'Aşıklar Çeşmesi' olarak geçiyor :) Buraya görüşme için gelip döndüğümde birisi 'Aşıklar Çeşmesi'ne gittin mi diye sorduydu. Ben de o ne ola ki acaba dediydim. İşte buymuş. Halbuki gitmişim.

Collosseum. Monumento a Vittorio Emmanuele II'nin tepesinden çektim. Güzel manzara olmuş. Söylecek bir şey bulamıyorum. Ama ben biraz okumak istiyorum diyenler için bir link iliştirdim.




Günlerden Pazar olduğu için nerdeyse bütün kiliselerde düğün vardı. Ama ben ne gelinin ne de uçuşan balonların resmini koyacağım. En güzeli gelin arabası. Şuna bakar mısınız.

Tabii bu kadar dolandıktan sonra ne yaptım. Farnese meydanındaki yan yana dizilmiş kafelerden birinde oturup bir kahve ve su içip dinlendim. Tülay geçti aklımdan, kitabımı açtığımda. Tam onluk bir aktivite oldu bu. Buranın fotoğrafını çekmemişim. Bir daha ki gelişimde çeker koyarım :)

Bu arada günün saptaması;
- Burada da düğüncüler yolda konvoy halinde, korna gürültü gidiyorlar. Ha aynalarına havlu değil, beyaz rafyadan yapılmış süsler takıyorlar. Ama gözlerim yollarını kesen, arabalara tırmanan çocukları görmedi tabii. tüh

1 yorum:

Tulay dedi ki...

canim beniiimmmm..
tadini cikar , supersin!