26 Temmuz 2014 Cumartesi

gun4 Elevit - Gito 230714 cars

Sabah gunesle uyanma. Fatma ablanin mihlamasi, boregi ve misir ekmegi ile senlikli bir kahvalti.
Bugun once Elevit yaylasina ciktik, koyu gezdik. Rakim:1800, nufus: belirsiz :) Yok yok bakkal'ini aradik ama ne yazik ki bizim amca vefat etmis :( tabelasi hala duruyor ama kendisi yok. 
Derede mutlu ayaklar;


Sonra buradan ayrilip Cat yaylasina/koyune gittik. Buradan ormanin icinden yuruyerek harika goruntuler esliginde Cancik'a indik. Bu yuruyusum tadi bir ayriydi. Bicilmemis, belinize kadar gelen otlarin icinden ve sonra guzelim bir orman icinden akan patika. Harika. 


Tosi'de ogle yemek molasi verdik. 
Oglen menumuz muhlama digerleri ve buzzz gibi bir bira oldu. 

Yemekten sonra arabamiza binip Gito yolunu tuttuk. Gito'ya gelene kadar o kadar guzel manzaralar, goruntuler, doga eslik etti ki bize buraya kadar agzim acik geldim neredeyse. 
Sonra zaten Gito'ya varinca kendimden gectim. Burada Kocira Pansiyon'da kaliyoruz. Ibrahim, Serhan ve Tugay uclusunun islettigi dunyanin en keyifli yerinde en keyifli insanlar kendileri. Ne kadar muhtesem olduklari aksam daha iyi anlayacakmisiz. Buraya vardigimizda saat daha erkendi. Biraz cay vs ictikten sonra aksam 17.30 gibi gun batimini seyretmek icin karsi yamaca ciktik. Ciktigimiz noktada oyle bir goruntu var ki, tarife sigmaz. Ne yapsam anlatamam. Coook yuksektesiniz, etrafinizda daglar yukseliyor yemmyesil, yaylalar var, yayla koyleri var. karadeniz gorunuyor ufukta. 

Sehre dair hicbir sey yok, goz alabildigine dag, goz alabildigine yesil. Gunes inmeye basladikca renkler koyulastikca, kizillastikca, canlandikca, huzunlendikce, costukca, icim kabariyor. Yuregim buyuyor. Ciglik atmak istiyorum. 
O kadar cok ciglik attim ki zaten, bogazim aciyor. 
Gun batiminda turlu sekilli fotograflar cekiyoruz, cok egleniyoruz. Arada Serhan'dan G16'ya dair bir seyler ogreniyorum. Makinami kesfediyorum. Gerci burada ne cekersem cekeyim, kotu olamaz. Ben cabalasam da olamaz. 
Gunes artik battiktan sonra, sineklerden de hafiften yilmis oldugumuzdan indik yavas yavas.  
Ibrahim ve Tugay'in ellerinden dokulen sahane lezzetleri midemize indirdik. Asil senlik bunlardan sonraymis. 
Ibrahim, Seyhan ve Tugay sazlarini ve tamburlarini aldilar ellerine ve yemekte ve muhabbette super olan bu uclunun bir de muzik yapma becerileri varmis ki, bu herseyden ileriymis. 

Ibrahim elinde saz bir o turkuye bir bu turkuye sicriyor. Hepberaber soyluyoruz sarkilari turkuleri, eslik edebildigimizce. Hopa'li baska misafirlerimiz var, raki getirmisler ve hazirlayip hepimize servis ettiler. Ortalik daha bir senlendi. Coook guzel geldi. 

Muzikle costuktan sonra disarda tel yakarak degisik fotograf cekme denemeleri yaptik. Enstantane ve pozlama suresine dair iyi pratik oldu. 

Gokyuzu nasil da acik, yildizlar nasil da parlak ve cok bugun. Ben iste bunlari fotograflamak istiyorum aslinda. 

Artik yavas yavas uykular da gelmisken saat de yarimi gecmisken odalara cikip uyku vakti. Nasil da gomuldum yorganin sicakligina. 

Iyi geceler Gito, iyi geceler butun yildizlar. 

0 yorum: