8 Mayıs 2009 Cuma

Yazmak, yaymak, yaşamak,

Aslında daha çok yazmak lazım, daha çok anlatmak, bugünleri geleceğe taşımak.
Ama pek plana uyamıyorum, hayata ayak uyduramamak gibi birşey.
Gitler, geller, gitgeller içinde savrulmaktan sanırım, net bir akıl ve temiz yazılara ulaşmak zor oluyor.
Kafamda karmaşa olduğundan yazımda da karmaşa var.

Yakında herşey netleştiğinde, iyi mi kötü mü bilemeden bir yola düştüğümde, yolun sonuna doğru, aydınlanma olacak... inanıyorum..., umuyorum...

Yarın yol var, yolculuk var, çokça heyecan, biraz korku, epey merak var.

Daha diğer yolların yolculukların anısını bıraktıklarını, yaşattıklarını yazamamıştım.
Tembelim evet, nedense tembelliğim yazarken tutar oldu, ama tamamlanacak hepsi birgün elbet.Sırası gelen, öne çıkan yazılıyor olacak.

Ben yazmıyorum ki, onlar yazdırıyorlar.

0 yorum: