10 Ekim 2012 Çarşamba

Bulut

Iste o bulut var ya o bulut,
Iste ben o buluta varmak istiyorum.
Ama ona varabilmek icin o dagin tepesine cikmak lazimmis.

Ciktim.

Ama yine varamadim
Baktim, uzandim.
Olmayacak anladim,

Ama anlamamazliktan geldim.

Hayatta boyle bazen, cok bilgic olmamak lazim.
Bazen de Nietzsche'ye katilmamak lazim.
Belki de Pandora'nin kutusu da kalan o umut, o kadar da kotu degildir.
Kimbilir…

Belki bazen yoga yapmak lazim, ucsuzlukların ucunda,

Ya da belki hepsini bosverip yan gelip yatmak :)) hem de neresi olursa…








*Fotolar Aladağlar Trans fotolarım

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevmek gibi geliyordu herşey

Sevmek gibi gidiyordu kadın
Adının anlattığı canın teni yakmasıydı
Bir bulut evet ama aslolan
Bulutun suyu yağmasıydı...

ayten dedi ki...

Bir insani sevmekle basliyordu hersey,
Ve bosanmak icin en az iki sahit gerekiyordu.