24 Ekim 2012 Çarşamba

Pisikletlen Yunanistan gezisi 1. Gun Kesan - Dedeagac(Alexandroupoli)

Keşan Lezzeti Satır et
bugünkü rota 72km
Eveet cesitli gulumsemelik anlardan sonra en nihayetinde Kesan'da basladi yolculugum. Orada Camlibel restoran'da guzel bir satir et yedikten sonra (kesinlikle tavsiye edilir) cantalari ikinci kere yukledim bisiklete vee hersey tamam, baslasin yolculuk.
Kesan'dan sinira 30km cok hafif inisli cikisli bir yoldan geldim. Sinirda bisikletli oldugumdan siranin en onunden kabul edildim. Yunanistan tarafina da giris yaptiktan sonra ve elini Alexandroupoli. Sinirdan gectigim andan itibaren yolun kalitesi guzellesti. Bizim tarafta da banket vardi ancak bu taraftaki hem daha genis hem de delik desik degil.
Alexandroupoli feneri
ben ve yollar

Ama daha siniri geceli 1 km olmustu ki bir yokus cikmaya basladim veee benim zincir atti vites degistirirken. Bir topladim tekrar takabildim hemen ama tekrar atinca bi daha tutmadi vee yokusta oldugundan iyice yavaslamis olan ben pedallarin kilitlerini acamayinca yigildim cuval gibi sol tarafa. Hooop kalktim hemen ariza tespit yaptim, sonra zinciri elle taktim ve tekrar koyuldum yola. Eller kapkara yag oldu o ayri tabii. Sag tarafta da guzel morluklarim olmus onu aksam farkettim. Ama buraya kadar yol cok keyifliydi. Tam da gunbatimina denk geldigim icin cok guzel bir karsilama yapti Dedeagac bana. Vardiktan sonra Hotel Marianna'ya yerlestim, dus ve hop attim kendimi sokaga. Dolandim ve gecen yil da Haziran ayinda geldigim restorana geldim. Cok lezzetli sardalya ve
gün batıyor
saldalya kuzuları
salata yedim bir sise fisher esliginde. Sisen karnimi yuruyusle hafiflettikten sonra simdi de bir kahveyi hakettim diye dusunuyorum :)) bakalim yarina neler yaparim acaba? Henuz karar vermis degilim, yarin belli olur.

"Sanirim Yunanca makarna demeyi ogrenmem gerekiyor :) "

Ben buralari karis karis ogrenmisim yaa :)
kahve misss

0 yorum: