25 Ekim 2012 Perşembe

Pisikletlen Yunanistan gezisi - Gun 2

frappe molası
ben ve gölgem
Daha 14.40km olmus cikali. Harika bir yerde molaa ve frappe. Zaten bu noktadan sonra hersey degisti. Aslinda burada degil 25. Kmden sonra degisti. Anayollardan gitmek istemedigim icin google map'te de gordugum sahile paralel ilerleyen yoldan gideyim dedim. Bu arada bu yolu gorebilmek dibine kadar yakinlastirmak gerekiyor. Ama sonucta haritada yol gosteriyor. Fekaaat yalanmis yol falan yok. 15 km boyunca gittigim yollara trekking grubunu bile sokamazsiniz. Kah bisiklet beni, kah ben bisikleti tasiyaraktan ilerledik. O, geri donsem mi acaba dedigim noktada donmeliymisim. Ondan sonra bir 13km daha tirmalama varmis. Ama bilmeyince :) Cahillik iste. Bu yol uzerinde tam uc saat tirmalamisim. Oncesinde de bir saat yol var ki bu yolu asil anlatmak lazim. Hmm mis gibiydi sahil boyu cok keyifliydi 25.kmye kadar.
Caanım sahil-frappe molasında
Sonra bir frappe molasi verdim ve hersey bu moladan sonra girdigim arkeological site yazisindan sonra oldu. Toplam dort bucuk saat sonra ac ve susuz olarak asfalt yolu gordugumde acaba serap mi diye dusundum. Ama hayiir tumuyle gercek. Vee saat tam dort olmusken ben sadece 40km gidebilmistim 6 saatte. İlk buldugum yerde oturup bir greek salad yidim. Bol bol peynir ve zeytinli. Ekmekler hep kizarmis geliyor burada ya super. Sonra otele donmek icin 50km yolum oldugunu gorunce topuuuk. Hemen vinladim. Fakat Alecandroupoli'ye gitmek icin daglari asmam gerektigini bilmiyordum. Aman tirman tirman tirman bitmiyoo. Hep kendime diyorum ki gidecegim yer 0'da, dolayisiyla inis yakindir. Ama yok inis yakin falan degilmis. Dagi tirmanip sonra daglarin tepesinde hafif yukselerekten devam ediyormus yol. Bu arada yolu gorseniz iciniz erir. Zaten farimi otelde unutmamis olsam
yollar cok sağlam
daha rahat olurum. Ama ben sabah cikarken hicbisi koymamisim bisiklete. Ne far ne yedek lastik vs. Bu tirmanmalardan birinde tam bes tane kopek bir olmus havlayarak bana dogru kostular. Hah dedim zictigim an bu an olacak sanirim. Neyse koyun surusunun cobani da varmis, sagolsun geldi yanima ve kovaladi yaygaraci danalari. Beraber yuruduk. Bir kac kelime turkce konustuk. Kalibimi basarim bu coban istanbul'da iki hafta gecirsin bizim kadar turkce konusur. Neyse devam ettim ben yoluma sonra. Ve tabii ki baska bir kopek vakasinin yasanmasi sadece iki dk ilerideymis. Bu sefer kopek tek ama o bir kangal.Abbboovv yani. Neyseki ilerleyen yraktor hayvanatin
Ama şu görüntü herşeye kadir değil mi :)
bana havladigini ve kostugunu gordu de durup kopegi kalayladilar. Gerici kendisi arkadan ksitirma cabalarini durdurmadi. Neyse sonra ben yola devam. Heyoo inisler basladi amaa hava karariyor. Riyor degil karariverdi iki dk icinde. Gunes cok erken batiyormus yaa. Bu da demek oluyor kiii dagin tepesinde orman yollarinda farsiz olarak karanlikta seyahat etmem gerekecek. Hem de 25km. Arka kirmizi flasorumuzu actik ustumuzu saglamca giyindik, reflektor yelegini de giydikten sonra ne yapalim bugunun de hikayesi buymus diyerek yola devam. İnisler geldi diye sevinirken karanliktan dolayi hizli inemedigimden tintin gidiyorum. Bu arada tekrar tirmanmaya basladim. Anlamadimki bu sehire dagdan zembille mi iniliyor derkeeeeen benim gidonda bir anormallik var
zincir attıktan az sonra, sinir yatıştırması molası
saga sola cekiyor. Ooooo super arka lastik patlamis. Tam super. Ortalik zifiti karanlik ve lastik patlak ve sehre daha 12 km var, isigim yok, telefonun sarji bitiyor. Hihi tam senlik yeri yani. Neyse yapcak birsey yok. Aldim bisikleti basladim yurumeye.
öğle yemeğim

Neyseki yolu biliyorum. Bir kamyona otostop cektim, almadi. Yurumeye devam elbet bulaam beni alacak birini. Karsi yonden gelenler selektor falan yapiyor. Muhtemelen napiyosun bu saatte burada yurunurmu bu zifirde diyorlardir iclerinden. Bu arda Makri koyune vardim. Yakinmisim koye. Kopek sesleri geliyor cabuk kac. Ama gozum de arkada. Gelen ilk araa el salladim durdular. Oooo super kamyonmus bu da. Tekerim patladi vs diyorum. İki kisiler arabada birisi benim bisikleti arkaya koyuyor, ben de onun yanina kasaya cikiuordum ki 'no no inside' dediler. Yolcu olan kasaya gecti :)) Yolda sohbet muhabbet geldik. Daha 10 km varmis. İsim zous yani. Bisiklet tamircisi arkadasi varmis sofor cocugun. Adi da Dimitris bu arada :) hoop tamirciye geldik. Yolda da otelden yedek ic lastigi aldim. Zaten otelle bisikletci arasi 200m. Neyse sagolsun
dönüş yollarının güzellğine bakın
Dmitrisler(diger cocugun adi da Dimitrismis) bisikletciye teslim ettikten sonra beni gittiler. Efharisto parapoliii. Bisikletci lastigi degistirdi, o arda vites degistiriken zincir atma sorununu da soyledim. Bir ayar yapti. Bu arda bugun yine zincir atmasindan dolayi bir kere yuvarladim. Benim sag diz iflah olmayacak morarmaktan. Neysem bisikletin isi bittikten sonra borcumu sordum, yok dedi. Oo i did nothing dedi ve almadi para. Tesekkur edip ciktim ve geldim otele. Bugun bayram annemi aramam lazim deyip herkese mutlu mutlu mutlu bayramlaaaaar.

Bol macerali, zor, hem kaslarinizin hem sinirleriniİn sinirlarini zorlayan birgundu. Ve ben bugunden coook keyif aldim. Siz de keyif alin. (bu arada gun boyu sagima soluma batmis dikenleri temizledim:)

Aksama makarma yiyeyim dedim ama bir daha gelirsem spagetti company'de kesinlikle yememeliyim. Bunu da buraya yazayim ki unutmayayim.
Ama su anda oturdugum bar bir harika. Super muzikler caliyorlar ve caffe latte'yi de super hazirlamislar.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Hiç köpek resmi koymamışsın ama! Bence alınmışlardır, bir daha oralara yolun düşerse dikkatli ol!