19 Ocak 2013 Cumartesi

Etiyopya Addis Ababa ucagi ve havaalanindan bildiriyorum…

Olup bitenler, gelip gecenler ve gelecekler.…

Bolum iki;
Etiyopya Havaalanı
18 Ocak, 18:50'de Addis Ababa ucagimiz. Oradan da Tanzanya'nin oglen 12:55'te Kilimanjaro havaalaninda olmayi bekliyoruz. Bu arada su anda ucakta surekli turbulansta gidiyoruz. Besik gibi oldu ucak. Butun cocuklar koro halinde agliyor. Bir tanesi arkamda benim koltugu tekmeleyerek agliyor :(
Ben konuya doneyim Meru Dagi'a cikmak icin yakinindaki sehir olan Arusha kentine gidecegiz. Buyuk ihtimalle de Pazar gunu ayagimizin tozuyla Meru cikisina baslayacagiz. Ama tabii bunlar kafadakiler oraya gidince ne olur ne biter simdi bilemiyorum. Eger bu yaziklarimi Addis Ababa havaalanindan bloga gonderebilirsem, ne ala :)

Havaalanindan notlar;
Evet yukarida umidim gercek oldu ve ne edge ne de 3g olmayan hatta 160 karakterden buyuk sms gonderemedigimiz Addis Ababa'da wifi bulduuum ve calisiyor. Farkinda degilmisim internet bagimlisi olmusum :) Addis Ababa havaalaninda ilk macera soyle. Havaalaninda yururken bir lounge bulduk ve girdik ve kimse de olmayinca girdik oturduk. Ama zaten burada sadece koltuk imkani var, ha bi de zorlarsaniz cay kahve icebilirsiniz. Neyse yeni bagaj etiketlerimizi aldiktan sonra bir abijan geldi, o siz kayit olmadiniz vs diyerek. Sonra da lafi fazla uzatmadan bahsis istedi. Ama soyle soyleyerek 'i take care of you, you take care of me', ha verileni de begenmedi. Zaten bu tur seylerden hic hoslanmayan ben, cikalim deyince 'no no no madam please sit' diye epey israr etti. Ama beni cok sinir eder bu rusvet ve benzeri seyler. Bu bahsis degil rusver cunku. Neyse ciktik ordan ve bir kafede oturuyoruz simdi. Burada da buldugum wifi'den faydalanarak bunlari yaziyorum :)
Buradan Etyopya Havayollari'nin ucagina binerek Tanzanya'ya gidecez. Haydi hayirlisi.

0 yorum: