24 Ocak 2013 Perşembe

Tanzania'dan ayrilis- simdilik :) will be back soon…

Sabah 07:30 Nairobi icin servis alacak otelden. Gec kalmiyim diye saati kursum ama paranoyak ben saatten once uyandim. Baktim 06:20 Hemen kalk dus ve dis hallet. Toparlanirken baktim saat daha 05:56 yani ben 5 olan saati 6 gormusum. Boough gitti bir saatlik uyku. Neyse tabii ki vaktinden 1 saat once hazirim. Ben de kalktim bir suru Kili zirve programi okudum. Okudum yazdim uykum geldi ama artik da saat gelmisti.
Saat tam 07:30'da servis geldi. Buraya gelirseniz anlarsiniz. İnsanlar o kadar agir calisiyor ki, bir seylerin zamaninda olmasi cok sasirtiyor :) İmpala Shuttle'da elimize uc tane form tutusturdular. Kenya icin vize basvuru formu, Kenya'ya giris formu ve Tanzania'dan cikis formu. Bir de otobuste yolcu listesine kayit yaptik. Ben formu doldururken baktim birisi geldi 'sen Ayten misin' diyor, evet dedim. Gelen Richard imis. Ben vardigimda kendisi sitmadan hastanede yatiyordu. Simdi cikmis ama bu sefer de bebegi yatmis. Sabah kalkmis Nairobi'ye giden shuttle yerlerini aramis. En son buraya geldiginde arac listesinde adimi bulunca adamlara sormus nerede oldugumu ve buldu beni. Meru'nun nasil gectigini sordu. Kendisi ayarladigi icin merak ediyor tabii. Ben de anlatinca ozellikle rehberin durumunu, mutlaka bakacagini ve ilgilenecegini soyledi. Ama gecen gecti artik.
Neyse su anda otobusteyim. Bu da sasirtici bicimde zamaninda kalkti. Haydi hayirlisi, guzel de bir hava var.

0 yorum: