27 Ocak 2013 Pazar

Masai Mara Bitis-Nairobi'ye donus

Safari gun 3 demistim degistirdim cunku beni almadan cikmislar. Oda arkadasim gelmiycem deyince, beni de gelmeyecek sanmislar :((( bizim rehberi arattim guvenlige ama safariye bizim araba degil diger araba gitmis! Sans iste, napalim :(

Uzun bir kahvalti sonrasi toparlanma ve yola cikis. Nairobi'ye epey uzun bir yolumuz var. Toprak yolda inanilmaz bir hizda ilerliyoruz. Afrika'da herkeste genel bir yavaslik var ya da bize oyle geliyor, onlar icin her sey normal ama bizim rehberler farkli, her zaman zamaninda geliyorlar, hizlilar. Bunu baska hic kimsede gormedim.

Yolda Olare Gift Shop'ta kucuk bir durak. Sari kuslari izleme ve ses kaydi.
Yemek molasi. Damak tadi pek bize gore degil, curry'li pilav, lapa olmus makarna, kahverengi bir sosla pismis borulce fasulye, et var ama pek yaklasmadim ve kavrulmus kabak ve havuc seklinde bir menu. Sopa Lodge'dan sonra yadirgiyor insan tabii :))
Neyse uzerine guzel bir cay. İste Kenya'da en sevdigim sey. Cay ve kahve. Hep iyi!

Uzuuun ve sarsintili bir araba yolculugu ile Nairobi'ye geldik geri. Yarin sabahtan artik Mt.Kenya icin yuruyuse baslayacagiz Nanyuke kasabasindan sonra. Bu arda Nanyuke kasabasindan Ekvator cizgisinin gecmesi sebebiyle onemli.

Nairobi Java House'de muhtesem lezzetli bir caffe latte ictikten sonra, yarin icin son alisveris sansini degerlendirdik. Onlari otele birakip Trattoria'ya yemege gittik. Eger Nairobi'ye gelirseniz burayi kacirmayin derim. Cikista bize yapisik giden dilenciler, sokaktaki eglenceli(!) ablalar kalabaligindan siyrilip kendimizi otele attik. Artik guvenli ellerdeyiz.

Cantalar hazirlandi, yarin icin her sey yerinde su anda. Haydi hayirlisi diyorum :)

0 yorum: