10 Şubat 2013 Pazar

Kili - Gun2 - Shira Cave

Subat4
Bu nasil uyumaktir. Aksam 10'da yattim ve sabah 6'ya kadar deliksiz uyudum. Sanirim cadirin, matin ve tulumun rahatligi ve sicakligi uzerine benim de yorgunlugum eklenince boyle sahane uyudum.
Elimi yuzumu yikamam icin sicak su hazirlamislardi. Bir guzel temizlendikten sonra, zeytin ezmesini de kahvaltiya ekleyerek kahvaltimi yaptim. Bu yoklukta ekmekleri kizartmislar ve peynirin yanina domates, salatalik, yumurta, sosis ve recel koymuslar. E yok artik diyebilirsiniz. O kadar daga cikip iniyorum ama sanirim bir gram vermedim, hatta bu yemeyle alabilirim de. Neyse, iki termos suyla da bol bol cay ictikten sonra cantami toparlayip hazirlandim. Oglen yemek paketi, yanina fotograf makinasi, uc litre su, bir termos, bir goretex ceket, hijyen malzemeleri derken canta yine gulle gibi. Tabii cocuklarin tasidiklarinin yaninda hicbirsey belki ama benim icin epey dobidik bir canta :) kaba bir hesapla 10 kusur kilo yapiyor aslinda ve yolda yedikce ve ictikce de biraz azalacak. Dunden Mathias beni uyarmisti yol cok dik diye. Harbi dikmis. Surekli kayaliklar asmaniz, buyuk adimlarla kendinizi yukari cekmeniz gerekiyor. Mathias guzel seyir noktalarinda hemen mola veriyor ve bana guzel fotograf cekebilecegim noktalari gosteriyor. Bir nokta vardi ki muthisti. Sansimiza sabah biz ciktigimizda da hava masmavi ve acikti. Bu sayede bircok noktadan Meru'nun fotografini cekebildim. Hep tersi olmustu, Meru'dan Kili'nin fotografini cektiydim. Simdi sira Meru'nun.
Guzel bir noktada yemek molasi verdik, artik aclik da basgostermisti zaten. Iyi oldu. Ben tabi once termosa cayi attim sonra yemeye basladim. Menumuzde recelli ekmek, havuc, kek, portakal, muz, yumurta var. yani herseyden biraz :). Uzerine de cayi icince super oldu. Sonra koyul yola, tirman tirman tirman. Kokular ve goruntulerse muthis. Saat 13.05'te vardik kamp yerine, kayit imza ve hoop yerles cadira. Ben daha uzerime kalin birseyler giyemeden cay hazir haberi. Ya cok seviyorum valla ben bu isi. Birkac bardak cay icmistimki Mathias, Shira Hut'i gormek ister misin dedi. Kahvemi ictikten sonra, ciktik ayni yavaslikta vardik Shira Hut'a.
Simdi soyle; bizim oldugumuz yer Shira Cave. Burada bir magara var. kucuk birsey ama icinde ayakta durabiliyorsunuz. Eskiden burada yemek yapar ve uyurlarmis ama sonra milli parklar bunu yasaklamis.
Buradan yarim saat mesafede ise Shira Hut var, sonra onun da epey asagisinda Shira1. Yani bir suru Shira'li yer var :)
Shira Hut'ta guzel fotolar cekme sansim oldu, data buldugum zaman onlari da koyabilecegim umarim.

Aksama dogru sicak suyla ayaklarimi yikayinca kus gibi hafiflemis hissettim, sonrasinda da yemek vakti gelmisti artik. Cok hos dizayn etmisti yemegi. Gercekten onem vermis ozenmis. Cok seker bir ekiple beraber cikiyorum. Sansliyim sanirim :)
Simdi cay vakti. Mathias yarinki programi anlatip uykuya gitti, saat daha 17.30. Ben ne yapacagim bakalim.
Caydan sonra yukarida gordugum ilginc taslarin yanina gittim. Megersem onlar babaymis. Ama birileri sıkı ugrasmis bunlari yapmak icin. Gun batimi zamaninda bulutlar cekildi ve Kili bir anda gozler onune seriliverdi. Hasmetliymis!

Ve Shira Cave'den iyi geceler…

0 yorum: