1 Şubat 2013 Cuma

Shiptons Kamp - 30 ocak

Cadirimiz biraz meyilli bir yere kurulmus oldugundan basasagi yattik. Gece yarisi artik dayanamayip ayak kismina basi koyunca daha rahat oldu ve sonunda uyuyabildim :)

Bugun dinlenme gunu, oyle cok fazla aksiyon yok. Sabahtan rahat rahat kalktik saat sekiz bucuk civari koccaman bir kahvalti yaptik. Cocuklar asmislar muzlu krep yapmislar, inanilmaz lezzetliydi. Yaninda Fransiz Ekmegi dedikleri, bizim yumurtali ekmek, isteyene sosis, bizim getirdigimiz peynirler vs yine coook yedik ve yine sistik. Tunc'un bitmeyen sivi alin cagrilarina ictigim elli bardak cay kahve ile karsilik verdim. Saat dokuz bucuk gibi basladik cikisa, yine yavas yavas yukseliyoruz. Yerler carsak, cok keyifli. Manzara inanilmaz. Bir ara gunes acti, dag kendisini gozterdi. Cok hasmetli, inanilmaz etkileyici bir dagmis. Cevre civar, taslar, kayalar kayalardaki yosunlar, bu kaltus agaclar, bu yukseklikteki cicekler…. Bu dagin her seyi kendine has. Hic oyle baska yerlere benzemiyor. Hele bir de Mt.Kenya'nin vilkanik dag oldugunu dusununce bu bitki ortusu daha da aklini aliyor insanin.

Yuruyerek bir bele ciktik, adi Hausberg imis. Hausberg Col deniyor (col-bel) bu belden asagi baktiginizda asagisi bir cukur gibi olmus. Etrafi daglarla cevrili bu cukur yerde iki tane gol varmis, bunu sis cekilince ancak gorebildim. Sanki Yuzuklerin Efendisi'nin film setindeymisim gibi bir hissiyat olusturdu bende. Burada network oldugu icin herkes bir anda telefonlara sarildi ve ben de tabii ki :) sonrasinda dagin diger tarafindan indik asagi, inerken de zirveye cikacagimiz beli gorduk. Hmmm dik gorunuyormus :)

Kampa geldigimizde yine boool bil cay kahve ictik. Sonrasinda artik yemek vakti. Sevgili ascimiz yine besleyici ve lezzetli yemekler yapmis. Makarna, sebzeli patates, kiymali borek… karinlar oldu yine dobi.

Bugun Devrim'in dogumgunuydu, bizim kizlar Nairobi'den guzel hediyeler almislar, bizim de freeshop'tan aldigimiz sarabi Tunc'un izniyle actik. Mutfaktaki cocuklar da pasta yapmislar. Normalden kabarik bit pancake dusunun, aynen o sekil :) oldukca lezzetliydi. Kadeh tokusturuk, tebrik ettik vs guzel bir ani oldu. Sonrasinda Devrim, Tunc'un İrtifa 8000 kitabiyla cikageldi, imzalattirmak icin. Cok etkileyici kitabi buraya kadar tasimiz olmasi. Kitabi karistirdik biraz, daglarin muhabbetini yaptik dagda.
Ver sonrasinda o sihirli T harfi bulmacasi geldi. Amanin amanin dort kisi gomduk kafayi, ugras allah ugras. Cok keyifliydi ama ve sonunda da yaptik tabiiki. Aksam da diger dortluye yaptirip eglenecegiz onlar cabalarken :)
Simdi saat 17:24, yemek salonu olan yerde oturup muhabbet dondurup keyifle geciriyoruz zamani. Tam bir rest day.
Aksam yemekten sonra 4 parcayi koyup, unlu T harfini olusturun dedik. Sonra bir baktik ki yan taraftakiler de dahil olmus bulmacaya. Yarim saati asan bir surede tamamladilar ama dagitip ikinci kere yap hadi deyince ve Moses'a yine kal gelince cok eglendik. Bulmacayi da bitirince herkes artik yavas yavas cadirlarina cekildi. Eee yarin sabah 2.30 kalkis 3.00 hareket :) zirve yolu uzun olacak.