13 Şubat 2013 Çarşamba

Kili Gun6 bitis- Mweka Kapisi

Sabahtan yagmur kesilmis, gunes yavas yavas yuzunu gostermeye baslamis. Gerci benim cadira henuz gelememis, daha saat erken ama hareketlilik baslamis kampta. Biraz daha uyuyayim derken Mathias'in seslenmesiyle uyandim. Kahvalti yaparken cosmus bir sekilde Hakuna Matata sarkisini soyleyen cocuklar renk katti sabaha.
Bu arada yolda anlasildiki vucut yorgun. Yapacak birsey yok, bu yol gidilecek. Zaten isininca vucut kendisine geldi. Yine ayni guzel ormanin icinde asagi dogru ilerliyoruz. Goruntuler, renkler ve sesler hepsi ayri guzel. Hizlicana ilerliyoruz bu canim ormanda. Saat 8.15 gibi cikmistik ve 11 gibi Mweka kapisina vardik. Kapida son kayit islemleri ve sertifikamiz alinir. Evet efendim 'i was there' diye 'i was at Uhuru Peak' diye ispatim var elimde :)
Kapi eglence dolu, Zara turun butun calisanlari bir kyonun arkasina dolmuslar bagir cagir gidiyorlar. Bir taraftan hep beraber sarki soyleyerek ilerleyen vs senlik alani yani ortalik. Hic sıkılmıyorsunuz.
Turist Shelter'da arabanin gelmesini bekliyorum. Bu arada binbir turlu sey satmaya calisanlarla dolu ortalik. Dakika arayla tekrar gelip soruyorlar. Neyse bir sure sonra Mathias geliyor ve arabanin geldigi haberini veriyor. Binip otele geliyoruz ve Kili macerasi burada bitiyor!







0 yorum: