11 Temmuz 2013 Perşembe

02/07 GBI Gun 3 Reims - Verdun

02/07 GBI Gun 3 Reims - Verdun
Bugun sabah hava cok guzel, Transfer isini de hallettikten sonra bisikletleri hazirlayip yola ciktik. Hava sabahtan epeyi serin oluyor ama yola cikinca hersey mukemmel. Iki gundur Fransa'nin Sampanya bolgesinde bisiklet suruyoruz ve surekli uretim yerlerinin daglari kaplayan asmalarin yaninlarindan geciyoruz.Birara bir koyden gecerken bir de baktik ki Ilhan, tek basina bir agacin altinda duruyor. Dizi rahatsizlandigindan bugun daha fazla devam etmeyecekmis. Biy de bir kafe vs ariyorduk. Ilhan'i da orada birakmadik tabii ki. Ibrahim, Ilhan'i iterek ilerledik. Bir kucuk bi koyde bi restoran buduk. Zaten biyimkiler de buraya coreklenmisler. Biz vardigimizda yenmis cilmis cikmaya hazirlardi onlar. Bir sure sonra da ciktilar zaten. Bir de kahvelerimizi icip gozumuz acildiktan sonra farkettik ki, yahu Sampanya bolgesinden sampanya icmeden donmek olur mu!!! Olmaaaaz tbii ki deyip, sampanyalarimizi ismarladik. Nasil guzel, nasil lezzetli, nasil da mukemmeldi o buruk tadi. O tadi anlatmaya benim dilim yetmez, zaten o lezzet tarife sigmaz. Oyle guzeldi!!! Sonra Ilhan'i orada Transfer aracinin almasi icin birakarak biz yola devam ettik. Yol, yolcu ve yoldaslar...
Nasil da guzeldi o yollar, nasil da farkliydi o hisler, nasil da umut vericiydi o yorgunluklar. Ve hayat iste, bazen oyle bazen boyle. Ne kaba sigar, ne tarife. O anda, orada olmak var. Ya da yok.
Hem cok basit, hem cok karmasik. Sen nasil gormek istiyorsan oyle iste...

Ha bir de elektrik carpmasi olayimiz vardi ki anlatmasi biraz karisik olacak. Mukemmel bir noktadan geçiyorduk ve ben fotoğraf çekmek için durdum, cektikten sonra aa cok guzel olmuş derken "Ayten bana ne oldu?" dedi, ben de "Ne oldu, birsey olmadi, birsey mi oldu ki?"  diye sorunca jeton dustu, "bana elektrik carpti" dedi!!! O anda da yere yuvarlandi. Goyleri kararmis ve basi cok şiddetli agrimis. Ben de böyle bir an ne yapacagini bilemez halde kaldim. Sonra ise saçma birsekilde gülme krizi geldi. Sonra anladik ki, o incecik ipte elektrik varmis, etraftaki inekler cikmasin diye! Ama iste o citin kenarina oturup yayilmaya kalkinca iste kafadan carpiyor! Kotu bir maceraydı ama beni hem cok korkuttu, hem de cok guldurdu!
Aksam tam biz vardik Verdun'daki GBI toplanma yerine, deli bir saganak yagmur bastirdi ve hava karardi. Aksam Saat 10'a Dogru vardigimiy icin artik hava da sogumustu biraz. Ama yine sansliydik o saganaga yakalanmadigimiz icin. Sonra otellere transfer. Otele ancak gece 11'de varabildim fakat cehckin 10'da bitiyormus. Otelin sahibesi beni aramyi cok denemis ama Telefon kapali oldgundan ulasamamis. Ama cok sansliydim ki, abla tesdufen otelin oradan geciyordu ve beni gordu. Biraz soylenmesine ragmen kilidi acti checkin'i yapip beni yerlestirdi. Sabah da bugune Kadar yedigim ennn guyel krosanlari pisirmisti. Tam uc tane yedim. Inanilmaz bir lezzetti.

0 yorum: