19 Temmuz 2013 Cuma

03/07 GBI Gun 4 Verdun - Mersch

03/07 GBI Gun 4 Verdun - Mersch
ıslak ama muhteşem yollar
lastikler patlamasııııınn!!!
Bugun yagmurlu bir gundu. Dun aksam tam biz vardiktan sonra baslayan yagmur, bugun boyunca bizimle gibi gorunuyor. Yolumuz uzun, virajli, epey cikisli inisli. Ama bunlarin hicbiri beni durduramazdi on lastik arka arkaya dort kere patlamasaydi.

ilk teker tamir noktası
Bugun rotamiz Fransa'dan Luksemburg'a ve konaklamamiz da Luksemburg'da olacak. 

İlk patlamamiz tam da guzel bir inis sonrasi baslayip yarisina geldigim cikista oldu. Yagmur yagiyor ve hava epey soguk. Asagida korunakli bir yer vardi. Oraya inip yedekle degiştirdik. Bu bekleyiz biraz daha usuttu ve hirka giydirdi. Sonra yola devam, pistop'a yaklasiyoruz derken, gumm tekrer patladi. Bu sefer degistirmeden hava basarak indim 3kmlik yolu ama uc bes kere hava basmamiz gerekti! sonra sularimizi doldurduk be tekerimizi yamadik, iyice kontrol ettik ama ne jantta ne de dış lastikte birsey yok. Neyse deyip, sisirip yola devam ettik.
aynada damlalar ve ben
Bu arada on frenim surekli takildigi icin arada da durup onu tamir etmeye calisiyorum. Ama ne yapsak duzelmedi. Frenli olarak cikiyorum yokuslari. Saka gibi! sonra bir GBI minibusu geldi yanimiza, hersey yolunda mi diye sordu. Tekniker var mi diye sordum, yokmus, o zaman gule gule dedim. Bizi Luksemburg'a goturecek daglari tirmaniyorduk ki, gumm bi daha! yamadik yola devam. Arada bi GBI arabasi daha gecti el salladik.
gökyüzü muhteşem
Sonra gumm bi daha! tam lastigi yamamistik ki GBI arabasiyla baktik yanimiza gelmis Katerina, binmek ister misiniz diye sorunca, sansimizi daha fazla zorlamamak gerekli diye dusunup bisikletleri minibuse yukleyip bindik arabaya. Katerina da uc kisi cok yorulmus gidemiyolarmis onlari almaya gelmis. O dedigi cocuklari da biz yaklasik bir bucuk saat once otobus duraginda gormustuk. Onlari da duraktan alip Luksemburg'a arabayla gecmis olduk. Bugunun macerasi da boyle oldu. Spor salonunda kalacagim bugun. Ama oncelikle bisikleti teknikerlere gorurdum ve fren ve lastik patlama dertlerini anlattim be siraya koydum. 
Dus temizlik ve camasir yikama faslindan sonra, biraz yemek vee kendimizi Luksemburg sokaklarina attik. 
ve pes ediş!
Luksemburg soforleri hic oyle avrupali falan degiller. Fransa'dan sonra dehset sactilar resmen, dibimizden giden ve korma calan tirlariyla! ayni turk soforu. Valla bunlarin surucu kurslarinda kesin bizimkiler egitim veriyor olmali dedim. 
Mersch kenti cok sevimsiz bir yer, hic tavsiye etmem. Ama daglara dogru ciktikca guzellesiyor. Fakat bir avuc memleket oldugu icin cabucak bitiyor!
Luksemburg'un aklimda pek iyi anilarla kaldigini soyleyemem yani:))
endomondo rota kaydı

0 yorum: