16 Temmuz 2013 Salı

Gbi sonrasi-07/07/13 Neuss-Wulfen

Evet dun gbi turu bitti aksam topluca otele attik kendimizi. Bitaz temizlendikten sonra, acikmis bunyeler bize hakim oldu ve Dusseldorf'ta biraz bakindiktan sonra gecen yil da muhtesem deniz urunu yedigimiz, sahibi bir turk olan Emma Restoran'a gittik. Kesinlikle herkese tavsiye ederim. Eger deniz urunu seviyorsaniz ve Duseldorf'taysaniz yer burasidir derim. Ha sizin baska deniz urunu guzel yapan baska bildiginiz yerler varsa lutfen haber edin :)) aksam burda guzel saraplar esliginde tabaklarimizda balik kalacak sekilde doyduk! Ve geliiip bi guzel uykuya daldik, yarin arkadaslar Turkiye'ye yolcu bense cantayi bisiklete yukleyip Bremen'e dogru devam edecegim.
Pazar gunu kahvaltidan sonra bisikletleri kutulayarak hazirlandilar bense cantayi toplayip bisiklete takatak ve son on bes gundur giydiklerimi giyerek hazirlandim. Oglen 12.30 gibi arkadaslarimi geride birakarak, neresi oldugunu bilmedigim ilk duragima dogru yola ciktim. 
Hoscakaliiiin…

Bundan sonra, bundan onceki yanliz gecegim yollari, guzellikleri hafizama kaziyacak, yorgunluklari ertesi gun unutacagim ve yola devam edecegim. 
Yolun ilk kisimlarini cok zor gectigimi itiraf etmeliyim. Ayrilik bir garip buruk oturdu yuregime. Aglamakli gectim ilk saatleri, sonra sonra toparladim sehirde uzaklastikca. Aksam Dorsten'de kalirim diyordum ama orada yer bulamayinca Wulfen'e gelmis oldum. Yoldaki benzinciden aldigim bilgiyle de Humbert Hotel'e vardim. Ptesi kapali gunleri oldugundan sabah kahvalti veremezlermis, ok miymis? Ok, hic sorun yok :) fiyat da uygun! bisikleti bahcedeki evin yanina koydum. Cantayi odaya cikarip, dus vs asagiya inip iki kocaman Veltins icip, pomm frite yedim. Yani bira patates ikileminde kostum :)) 

Bu arada bu memlektlerde bir suru bira denedim veeee Veltins birinci gelir kesinlikle!!!
Elma molasi. 
Bu benim bisikletim. Bu arada Humbert'i de kesinlikle tabsiye ederim!!!

Bu da surus detaylarim…

0 yorum: