18 Temmuz 2013 Perşembe

10/07 Carsamba-Bremen gunleri

Sabah uyanip da disardaki yagmuru sogugu gorunce ve bildigin nezle halimi gorunce, iyi ki gelmisim dun aksam dedim :) soguk ama guzel bir gun. Evden krosan kokulari geliyor. Bizimkiler sabah gidip taze ekmek, krusan vs almislar! Hatta cilginlar bu ritueli her gun yapiyorlarmis! Valla sikayet edemeyecegim :D super mukemmel bir kahvalti yaptik ve tabii ki nutellayla krosan taclandirildi😋
Once sandim ki bu cilgin yeme olayi sadece o gun icin ama sonra farkettim ki, her gun cilginlar gibi yiyorum! Ben korktum benden! 
Kizlarin bir arkadaslarinin dogum gunu vardi bugun. Onlari birakip biz de gezmeye ciktik. Arada da bisikletciye gidip kutu sorduk ama yokmus. 
Ha bir de Tchibo gorunce hemen girdim. Ayni bizdekiler gibi. Ha İstanbul'daki birine girmisiz, ha Bremen'dekine. Tum magaza ayni. Ha konseptler ayni mi bilemem! cunku İstanbul'da ne var bilmiyordum. 
Biraz merkezde dolastik ama yagmur vesilesi ile cok dolanamadik. Ama gordugum kadariyla Bremen-Vegesack ufak sirin bir yer. Eve donduk tintin yuruyerek ve yemek hazirladik. Abijan da geldikten sonra, geyik sohbet muhabbetle gecti omur. 
Evde interneti bol bulunca ben de buraya yazilarimi yazmaya, resimleri koymaya basladim. Oh super oldu :) hayat iyiymis boyle yaa :D

Burada begendigim bir heykel. Hikayesini bilmiyorum ama!
Aksamimiza eslik eden Nero D'avola-Syrah'imiz :)

0 yorum: