18 Temmuz 2013 Perşembe

08/07 Wulfen- Munster ve Munster'de sahane sehir gezisi

Ben bu Wulfen'i niyeyse cok sevdim. Bazen boyle oluyor, sebepsizce keyif aliyorum orada olmaktan. 
Sabah cantami topladim, bisikletimi saklandigi yerden sobeledim, yukunu yukledim ve anahtarini posta kutusuna atarak sevgili Humbert Otel'den ayrildim ve sehir merkezine dogru surmeye basladim. Kahvalti yapmak istiyorum. Cok ac degilim ama yolda ne bulup bulamayacagimi bilmedigimden garantiye almak istiyorum. Bir taraftan da Wulfen'de biraz dolasmak istiyorum. Jeanette Bistro'yu bulmam cok uzun surmedi. Cok sirindi ve kapisinin onunde degisik bi bisiklet park sistemi vardi. Bisikletin on tekerini bu park cukuruna sokarak calisip calismadigi anladim. Super isliyo! Harika fikirmis yere teker oyugu yapmak! Bisikletle barisik bir sehir olmak boyle birsey. Orada kahvalti ettigim surecte aliverise gelen bes kisiden ucu bisikletle geldi! İste fark burada. 
Neyse iceri girdim, cok sirin bi abla var. Peynirli sandvic ve cay istedim. İste asagidaki resimdeki geldi :) yarisini yiyip yarisini paket yaptirdim. Oh cay ve kahve ile birlikte bunye senlendi. Ve artik yola hazir. Bugun Munster'e gidecegim ve Dirk'te kalacagim.




Yine cok guzel yollardan gidiyorum. Koca serit bisiklet yolundan mutlu mesut ilerliyorum. Arada cok degisik bir heykel gordum. İste burda. 
Arada bir cimenlige yatarak yorgunluk attim ve kalan sandvici kemirdim. 

Munster'e gitmek cok uzun surmedi. Orada Clementshospital onunde Dirk'le bulustuk ve bahceye gittik. Tam iceri girince Ahmet abiyi gorduk, tanismis oldum. Megersem Ahmet abi ve sevgili esi Sevgi ablacimla aksam uzuuun bir sohbet edip, cay icip tatli, meyve ve cekirdek yiyecekmisiz. Sevgi abla ayni benim Seher ablam! Cay kek, pasta, poca, karpuz vs ye kizim diyor habire. Birden bunu ozlemis oldugumun farkina variyorum. Demligi bitirene kadar cay ictim:) o kadar guzel geldi ki ellerin dert gormesin Sevgi ablacimm. Ertesi gun icin bahceevlerinin anahtarini bana verdilerki sabah cay demleyip kahvalti yapayim diye. Bu inanilmaz birsey!aslinda bunlar sonranin detayiydi ama dayanamadim :))

Dus icin Dirk'lere gittik arada Anita ile de tanismis oldum. Dus alip kisa muhabbet edip, bahceye donduk Dirk'le sonra ben bisikletle sehir gezisi yapmak uzere ciktim. Bir botanik bahce varmis onu gormek istedim. Ama gittim ki kapali! Beste kapaniyormus. Ama botanik bahcenin icinde yeraldigi park da ayri mukemmel!
Bu parkin icinde gezerken bu dunya guzeli minibusu gordum. Benim olsuuuun     
Epey dolandiktan sonra acikmistim ve universitenin yakinlarinda bir yere oturdum. Pideye benzeyen incecik hamurlu bir sey yapiyorlar, ben karideslisinden yedim ve Fruh birasi ictim. İkisi de cok lezzetliydi!
Almanya'da Munster bisiklet baskenti olarak anilirmis. Bunu kesinlikle hakediyor. Tek yonlu bisiklet yollari, sadece bisikletler icin trafik isik ve isaretlendirmeleri. Bisiklet hayatin icine o kadar guzel entegre edilmis ki. İmrenmeden edemiyorsunuz. 

Karni doyurduktan sonra gol-nehir kenarinda biraz daha dolandiktan sonra, hava fazla kararmadan bahceme evime geldim. Baktim ki Sevgi abla gelmis. Zaten bundan sonrasini oncesinde yazdim :)) hayat her zaman bir yerinde bir surpriz saklar sizin icin. Paketi acmasina izin verin!
Ha bir de yanlislikla girdigim Halter'den cok guzel terlik ve ayakkabi aldim. Bu tam saka :)

E bu da rota detaylari …

0 yorum: