16 Temmuz 2013 Salı

05/07 GBI Gun 6 Malmedy - Bergheim

05/07 GBI Gun 6 Malmedy - Bergheim
Gece kisa olsa da guzel bir uykunun uzerine cabucak hazirlanip bisikletlere binip gbi merkezine dogru yola ciktik. Cantalari arkadaslar getirecekler. Biz gece yarisi geldigimiz icin bisikletler de bizimle birlikte otelde kaldi. 
Gbi merkezinde guzel bir kahvaltidan sonra yine vurduk kendimizi yollara. Yine cok guzel bu yollar, yine yesil, yine mavi, yine gri yine muhtesem. 
Bugun Almanya'ya gidiyoruz ve orada kalacagiz. Sondan bir onceki gundeyiz! Bunun farkina varmak yokat gibi indi! Nasil da gecmisti onca gun, nasil da bitiyordu bu guzel macera. Benim icin devam edecek ama yanliz!
Almanya'nin guneyinin daglik oldugunu bugun ogrendik! Ama sikayet etmiyorum. Yol muhtesem manzaralar sundu bize, tekrar tekrar mutlandirdi bizi. Hayat guzeldi hem de bana cokk guzeldi. 
Yolculugun ilk 20 kmsi icinde muhtesem koridorlardan gectik. Resimlere bakinca ne demek istedigim daha net anlasilir. Bu yolda biraz gidince sagda soldaki isaret levhalarindan, eski isiklandirmalardan eskiden demiryolu oldugunu anladik. Harika fikir! Egimleri olculmus, yolu acilmis herseyi tastamam eski bir tren yolunun uzerini asfaltlayarak bisiklet yolu yapma fikri!!! Tekrar takdir ettim ve bu guzel yollarin bizim memlekettede olmasini diliyorum.
Tam bu koridorlardan ciktik ki solda sahane bir kafe gorduk. Zaten bahcesi ve icerisi bisikletci dolu. Hooop hemen biz de indik bisikletten ve coktuk bir masaya. Ve o muhtesem, visneli pancake'i yedik. Hala hatirliyorum o lezzeti mmmm. 
Arada bizimkilerle karsilasip beraber surduk, sonra molami gelmisti, yine ayrildik. Bu surekli boyle oldu, bir karsilastik bir ayrildik seklinde. Onlarin hepsi hiz cocuklari, dayanamiyorlar benim hizima ve basip gidiyorlar. Bazen biz erken variyoruz finise bazen onlar. Degisiyor! Tavsan kaplumbaga hesabi gidiyoruz yani!!!
Bugun pitstopu es gectik ve yola devam dedik. Molalarimizi yol kenarinda, benzincide verdik. 

Bergheim'e vardigimizda bizimkiler daha gelmemisti! Ama Sayhan abi ordaydi. İsten cikip bizi gormeye gelmis sagolsun. Onunla konusurken blogumdan ve ne zamandir yazmadigimdan bahsedince aslinda bunlari yazdim. Yoksa bu iphone Everest Base camp trekte gunluklerimi silince artik yazmamaya baslamistim. Ama sonra telefon kendini tumden resetleyince mecburen upgrade yaptim ve simdilik duzgun calisiyor. Ama notlara yine de guven olmuyor. 
Neyse gelelim Bergheim'e. Spor salonuna yerlestikten ve dus vs hallettikten sonra biraz sehri gorelim desik ve bayagi yuruduk. Arada bir kiraz agacina dadandik ama alti isirgan doldu oldugundan cok da dadanamadik. İlerde gordugumuz kale burcu gibi yerden gecince bir de baktik ki, ooo butun sehir burdaymis. Senlikli eglenceli, keyifli bir yermis. Epey yuruduk ve az aonra gbi'da yemegin bitecegini farkedince yemek yiyelim dedik. Digerlerine de haber vermeyi denedik ama ne yazik ki olmadi. Fakat yarim saat sonra tesadufen ayni yere geldiler yemege. Cok lezzetli bir yemek yedik ve bira ictik. 
Artik gidip uatma vaktiydi ama bir gittik ki bugun karaoke partisi varmis! Huwai de bu geceye sponsor olmus. Bira oturduk, az birseyler icip, yorgun uykuya daldik. 

0 yorum: