25 Temmuz 2013 Perşembe

13/07 Ctesi - Bremen'de kiraz hasadı :)


Bremen'de gecen guzel bir gunden sonra bugun evde takilmaca, agactan kiraz toplamaca veee bbq gunu.
Sabahtan yine guzel bir gune uyandik. Hava isil isil, gokyuzu mavi mavi. Bulutlar bile bir baska guzel.
Kahvaltida dombili bir karin elde ettikten sonra, uzuuun bir muhabbet fasli ve sonrasinda kiraz toplamaya bir iki. Kizlar da bisikletleri de bizimle tabii.
Abijan 8mlik merdiveni dayadigi anda hooop kiraz agacinin tepesindeyiz. Once az gibi gorunuyor ama kovalar ve posetler doldukca cokmus bu yaa diyor insan. Once 3 kiraz kovaya, 5 kiraz bana iken sonra 5 kovaya 1 bana oluverdi. Kova dolunca da hep bana hep bana. O gun kirazdan catlayabilirdim sanirim. Nasil da muhtesemdiler :)
Ağaçta o kadar uzun kalmışız ki, bir ara yenge hatun kahve getirdi bize :) Dallarda içtik kahvelerimizi abijanla.

Şimdi bu ağaçta iki kişi var! Biri ben, biri abijan. Bulun bakalım neredeyiz :)

Sonrasinda otoparkta ablacanin bisiklet surusu ve milli olusu. Artik o da bisiklet sureniliyor heyooo:)

Ve eve dönusle birlikte, abijanin cilginlar gibi et, su bu pisirmesi bahceye koydugu bbq'de. Oh, biz de biralari aldik coreklendik tepesine. Herkesin boyle bir bahcesi olmali yaa. Bu ne keyiftir, nasil da mutlandirir insani, nasil da sarj eder yasam enerjisi ile…

Yarin yolculuk var. artik donme zamani geldi :(

0 yorum: