18 Aralık 2019 Çarşamba

Here and Now’da son gun

Eveeet günaydın. Fikirsizliğimiz bizi yabacaklarımızdan alıkoyamaz deyip Köpek Abidin ayakkabımın tekini yürütmüş. Olm fak yu ya.


Evet son gun surprizi de bu. Ayakkabı yok. Ama o en rahat ayakkabım olduğundan onu aldıydım zaten yanıma:( Çok komik. Köpek almış gitmiş sağ tekini ve kimbilir nereye götürdü. Gerçi zaten ayakkabıları burada mı bıraksam diye düşünüyordum ki, mecburen öyle oldu :) Bugün sabah dersimizi yani son taichi dersimizi yaptık. Sonra hazırlık, kahvaltı, duj ve saat 3’te Phetchabun’a doğru yola çıktık. Saat 4’te varmıştık. Buradan Chiang Mai’ye otobüsle gitmek için önce Lom Sak’a gitmek gerekiyormuş, direkt araba yok. oradan Chiang Mai’ye gidiyormuş araçlar.

Bir 7/11 bulup para çektim ve Martin’lere kalan borcumu ödedim. Şimdi artık param da var, tutmayın beni.

Martin bana serinletici pudra hediye etti. Onlarda dökmüştük ve benim döküntülere iyi geldi gibi.

Sonrasında beni terminaldeki ablaya emanet edip onlar gittiler. Şimdi yanlızım yine, as always and the best. Otobüs gelince abla haber verecek ve bilet alıp bineceğim.


Add caption


0 yorum: